Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - فرماندار کوهبنان گفت : 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی سال جاری به این شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا ، حسین سالاری روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اشتغال افزود: تسهیلات تعدادی از طرح های اشتغالزایی این شهرستان پرداخت شده و نیمی از طرح ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امکان جذب تسهیلات برای برخی از طرح ها به علت بدهکاری به سیستم بانکی و چک برگشتی وجود نداشت و در حال رایزنی با استان جهت موافقت با طرح های اشتغالزایی جدید هستیم.
فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با کارشناسان و سرمایه گذاران نشست های مختلفی در زمینه اشتغالزایی برگزار کردیم و در چارچوب ظرفیت های این شهرستان به دنبال سرمایه گذار هستیم و در این زمینه فعالیت های مناسبی انجام شده که پس از عملیاتی شدن به اطلاع عموم می رسد.
وی بر لزوم برگزاری منظم جلسات ستادساماندهی امور جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: اشتغال جوانان در جامعه باید در رأس امور مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد، زیرا بیکاری و بلا تکلیفی قشر جوان می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه وارد کند.
سالاری با اشاره به بازسازی شهرستان کوهبنان عنوان کرد: از بحث اشتغال غافل نشدیم و شهرستان کوهبنان در عملکرد برای ایجاد زمینه اشتغال جزو پنج شهرستان نخست استان بوده است.
**جوانان طرح های اشتغالزایی را ارائه کنند
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان گفت: طبق تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با صندوق کار افرینی امید ،مقررشده تا جوانان طرح های اشتغالزایی خود را تا مبلغ حداکثر یک میلیارد ریال به اداره ورزش و جوانان ارائه دهند تا بعد از تصویب طرح، این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
منصور جعفری افزود: طرح های بیشتر از این مبلغ نیز در خود وزارت ورزش و جوانان مطرح و تصویب خواهد شد.
وی به نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان اشاره و بیان کرد: مصوب شد تا پایان سال 98 تمامی شهرستان های استان کرمان خانه جوان راه اندازی کنند که امیدواریم با پشتوانه فرماندار در شهرستان کوهبنان این مرکز به سرعت راه اندازی شود .
جعفری با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان کوهبنان افزود: با همکاری فرمانداری ،اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت نشست های آموزشی مختلفی برای اولیای دانش آموزان و همچنین جوانان گذاشته شده که بسیار مفید بوده و مورد توجه مردم قرار گرفته است .
کوهبنان در 165کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد.
9898/ 7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال كوهبنان امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.


بسم الله الرحمن الرحیم 

《إِنَّا مِنَ الْمُجرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ》

پس از سکوت و انفعال بی شرمانه‌ی شورای امنیت سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین المللی، سرانجام موعد عمل به وعده‌ی انتقام فرارسید وباری دیگر، صدق گفتار سران جمهوری اسلامی ایران بر همگان اثبات شد.

این تازه، آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه براین حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش میداند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند ک نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی گناه پایمال شود.

با گرامی داشتن یاد شهید طهرانی مقدم، شهید سلیمانی، شهید موسوی، شهید زاهدی، شهید رحیمی و سایر شهدای راه طریق قدس، جامعه دانشگاهی و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌دارد و استمرار پیروزی‌های جبهه مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود درجهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم در فضای تمدن ساز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان را به جد پیگیری خواهد کرد. 

به امید آزادی قدس شریف

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان

دیگر خبرها

  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی