Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@18:03:13 GMT

تصادف مرگبار با حرکت دنده عقب پژو در بزرگراه یاسینی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۹۶۱

حوادث رکنا: حرکت دنده عقب خودروی پژو پارس در بزرگراه یاسینی، حادثه مرگباری را رقم زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 13:20 روز شنبه 24 آذر ماه سال جاری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی، خودروی پژو پارس به‌صورت دنده عقب برای تغییر مسیر خود در حال حرکت بود و در این لحظه مرد موتور سواری در همان مسیر در حال حرکت بود که با خودروی پژو پارس برخورد کرده و به وسط بزرگراه پرتاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده موتور سیکلت در همان لحظه به یک کامیونت خاور برخورد کرده و به دلیل شدت جراحات، در محل حادثه Incident جان خود را از دست می‌دهد.

مؤمنی توصیه کرد: رانندگان در مسیرهای بزرگراهی برای اصلاح مسیر خود از حرکت با دنده ‌عقب خودداری کنند و همچنین در هنگام رانندگی به تابلوهای تعیین مسیر دقت لازم را داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد جزییاتی تازه از پیدا شدن جسد یک پسر دبیرستانی در تهرانپارس+ عکس کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد ارتباط زن ناشناس با پیدا شدن جسد ناصر در اطراف کرج چیست؟ +عکس دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident اخبار حوادث بزرگراه پژو مرگبار دنده عقب پژو پارس عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران اعدام مردم پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف پراید و بنز

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد به فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است