Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:36:29 GMT

اصناف رونق بازار را می‌خواهند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۹۹۵

اصناف رونق بازار را می‌خواهند

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: کسبه همدان تحقق یک سود منطقی را در معاملات خود دنبال می‌کنند و رونق بازار را به گرانفروشی و سود اندک ترجیح می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عافیتی‌احمد امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه امروز بازار و اصناف بیش از پیش خواهان کاهش قیمت‌ها هستند، اظهار کرد: بازار و اصنافیان همدان به خوبی می‌دانند که کاهش قیمت‌ها به معنای افزایش قدرت خرید مردم و در نتیجه رونق بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق بازار و اصناف همدان با انصاف هستند، افزود: کسبه همدان تحقق یک سود منطقی را در معاملات خود دنبال می‌کنند و رونق بازار را به گرانفروشی و سود اندک ترجیح می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان تأکید کرد: در شرایط فعلی که دشمن برای آسیب رساندن به مردم به هر اقدامی دست می‌زند، همراهی و همدلی مردم نقشه آنان را نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی اصناف می‌توانند به دنبال راهکارهایی باشند که با برطرف کردن نیاز مردم، کسب و کار خود را هم رونق بخشند.

عافیتی‌احمد افزود: پویایی  و نشاط  بازار باید حفظ شود و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند در این حوزه نقش قابل ملاحظه‌ای ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مردم در زمان جنگ تحمیلی خوب مدیریت کردند امروز نیز در این جنگ اقتصادی نیز از عهده مسائل و مشکلات برمی‌آیند، خاطرنشان کرد: در هر برهه زمانی که مردم در بطن امور بودند ما موفق بوده‌ایم و امروز نیز این اتفاق در حال وقوع است.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان گفت: امور مربوط به بازار با یکرنگی و یکدلی بازار و مسؤولان به پیش می‌رود و مسائل و مشکلات با همفکری و همراهی آنان بررسی و رفع و رجوع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم به خوبی می‌دانند که ریشه‌های دشمنی‌های استکبار با ایران اسلامی از کجا نشأت می‌گیرد از این رو هوشیاری و همراهی مردم هرگز باعث تحقق نقشه‌های شوم دشمن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود