Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح این دفتر گفت: بهره برداری از این دفتر نوعی برون سپاری و افزایش همکاری ها‌ی بخش صنعت برای آموزش‌های مهارتی دانش آموزان است که تاپایان سال این دفاتر در تمام استان‌ها افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی را از راهبرد‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: تا سال آینده برای یک میلیون جامعه هدف، آموزش‌های کار دانش و فنی و حرفه‌ای برون سپاری می‌شود.

آذرکیش مدیر کل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان آموزش ها‌ی مهارتی هنرستان‌ها و مراکز کاردانش را فراگرفته باشند.

احمدهمتی نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی استفاده بهینه از امکانات و قابلیت هاست و در تحولات صنعت، تولید اشتغال و اقتصاد کشور نقش مهمی خواهد داشت.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان هم با اشاره به رتبه نخست استان سمنان در توسعه متوازن و توزیع رشته‌های تحصیلی گفت: در استان سمنان بیش از ۱۰ هزار نفر دانش آموز در هنرستان‌ها و مراکز کاردانش تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / م

اجرای طرح برون سپاری آموزش‌های مهارتی را از راهبرد‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان