Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:02:16 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۱۶۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس می رود

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال های نمایندگان زابل و شهرضا در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: 

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مجلس به سوال های حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه علنی امروز خانه ملت قرار است نمایندگان لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی و طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده 104 قانون مالیات های مستقیم را بررسی کنند.

وی ادامه داد: طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو و بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه زنان، جوانان و خانواده در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

عضو هیات رییسه مجلس همچنین گفت: نمایندگان قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی عملکرد بنگاه های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشور را بررسی کنند.

رییس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی امروز گفت: ما امروز در مورد لایحه بودجه سال 98 کل کشور جلسه غیر علنی برگزار کردیم.

سیام*9121**1058**1336

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح مجلس نمایندگان فرهنگ وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید