Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : راه آهن جمهوری اسلامی طی مصوبه ای با تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگن های امدادی مسقف ورودی به خراسان رضوی از آسیای میانه موافقت کرد .

 به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : راه آهن جمهوری اسلامی طی مصوبه ای با تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگن های امدادی مسقف ورودی به خراسان رضوی از آسیای میانه موافقت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 علی رسولیان افزود : با توجه به نیاز استان به واگن های امدادی مسقف برای صادرات و انتقال کالاهای صادراتی ، این امر می تواند خود مشوقی برای ورود این نوع واگن ها به استان باشد.
 وی اظهار کرد : همچنین برای حل مشکل صادر کننده های استان طی مذاکرات و تفاهم های انجام شده ازبکستان نسبت به تامین ۲۰۰ واگن امدادی قول داد که نخستین مورد از این واگن ها به تعداد ۳۵ دستگاه امروز وارد استان شد و بقیه هم به مرور وارد می شود.
 وی افزود : همچنین با پیگیری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ واگن هم از تاجیکستان در آینده نزدیک وارد استان می شود و طی مذاکره با ترکمنستان هم آنها برای همکاری در این زمینه قول مساعد داده اند.

*اختصاص سهمیه ۳۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان
رسولیان در ادامه با اشاره بحث ناوگان حمل و نقل جاده ای هم گفت : سهمیه دیگری از لاستیک خودروهای باری به استان تعلق گرفت که به زودی در چارچوب مشخص توزیع می شود.
 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد : بر اساس مصوبه اخیر ۳ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافت که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیونداران استان توزیع می شود.
 وی اظهار کرد : ۸۵ درصد سهمیه جدید به ناوگان برون شهری و ۱۵ درصد هم دراختیار ناوگان درون شهری قرار می گیرد.
 پیش از این هم طی دو مرحله ۱۹ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیونداران استان توزیع شده بود.
منبع: استانداری
 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه