Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@15:23:24 GMT

◄ حناچی نه بیمار است نه مشکل استخدامی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۳۴۴

◄ حناچی نه بیمار است نه مشکل استخدامی دارد

تین‌نیوز | 

امیدوارم حناچی شهردار نهایی شورای پنجم باشد.

الهام فخاری، نماینده شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: ازنظر شرایط استخدامی، ایشان مشکلی ندارد. اگر به بیماری باشد تا جایی که می‌دانم دچار آن نوع بیماری‌ها نیست.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از شرق، فخاری با سنگین دانستن مسئولیت شهردار تهران در شرایط کنونی گفت: وضعیت ایشان متفاوت از دو شهردار پیشین است به چند دلیل؛ نخست اینکه ۱۶ ماه از دوره گذشته و خستگی‌ها محسوس است و دوم اینکه ایشان از بیرون شهرداری نیامده و در دو معاونت شهرداری خدمت کرده و نباید زمان برای آشنایی و دیدوبازدید از دست بدهد و سوم اینکه یک متخصص شهری است که سال‌هاست با تهران و مدیریت شهری آن ارتباط کاری داشته؛ پس باید چابک‌تر و هدفمندتر کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از برخی جنبه‌ها شهر در وضعیت دشواری است و تمرکز و فشار و حفظ تعادل برای انجام کار نیاز است. البته امیدوارم با کمک همه نهادها، مردم و کسانی که دوست دارند، شهر در مسیر توسعه و بهبود حرکت کند و تا امروز هم همه اعلام همراهی کرده‌اند شهردار از عهده این مسئولیت سنگین بربیاید.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران پیروز حناچی شورای پنجم تهران الهام فخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتصابات اخیر شهرداری زیاد و بدون راهبرد بود، گفت: از شهردار انتظار داریم که در جهت اقناع راهبرد خود در تصمیمات اخیر حداقل برای کارکنان مدیریت شهری اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا در تذکری اظهار کرد: احتمالاً رژیم کودک کش باز هم دچار اشتباه محاسباتی شد و انتخاب اصفهان به عنوان نمایش کودکانه با کوادکوپترهای پیتزابر را در شهری اجرا کرد که مردمانش پیشتازان ایثار و شهادت هستند و امیدواریم بعد از این اتفاق و واکنش مردم اصفهان و همچنین موفقیت عملیات وعده صادق همه دنیا به نظم نوین جهانی سلام کند، نظمی که در آن جمهوری اسلامی بیش از پیش به عنوان یک ابرقدرت تعیین کننده است. از ۲۶ فروردین دنیا نگاه احترام آمیز بیشتری به ایران و مردم این کشور خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از همکاران ستاد سفر و تلاش‌های صورت گرفته در این ایام گفت: تصمیم‌های انتصاباتی شهردار به جهت تعدد اشکالاتی که به آن از جانب مردم و همکاران شهرداری وارد شده، در این مقطع از دوره خدمتی زیاد و بدون راهبرد بود که با سوالات بسیاری نیز همراه شده است، بنابراین از شهردار انتظار داریم که برای اقناع راهبرد خود در تصمیمات اخیر حداقل برای کارکنان مدیریت شهری اقدام کند.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خلال این تصمیمات در بعضی جابه‌جایی‌ها برخلاف رویه‌های قبلی جایگاه‌هایی برای برخی افراد از قبل رزرو شده بود، اما افرادی همچنان بلاتکلیف هستند و برخی همکاران دوره خدمتشان پایان پیدا کرد؛ در این راستا شائبه‌هایی در خصوص فشارها و تصمیمات سیاسی و گروهی در انتخاب افراد مطرح می‌شود و امیدواریم مشی اخلاقی شهردار اجازه ندهد که این روند ادامه پیدا کند.

صالحی با اشاره به بی‌نظمی شهرداری در تعامل با شورا گفت: در جلسات علنی و تلفیق و کمیسیون‌ها شاهد نظم و حضور فعال و به موقع نمایندگان شهرداری نیستیم، از سال گذشته نیز شاهد نظرات متناقض آن‌ها در بررسی لوایح هستیم که انرژی و وقت مدیریت شهری را تلف می‌کند.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد در شهرداری دچار بحران تصمیم‌گیری هستیم، تصمیمات کُند گرفته می‌شود یا اساساً گرفته نمی‌شود و به موازات آن دچار ضعف در دیپلماسی بین دستگاهی و بین استانی و ملی نیز هستیم که امیدواریم تا دیر نشده نسبت به رفع این اشکالات اقدام شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: البته این تذکرها به معنای نادیده گرفتن تلاش‌ها و اقدامات نیست، همان‌طور که در سازمان عمران بیش از ۵۰ درصد بیشتر از بودجه مصوب عملکرد داشتیم، یعنی به ازای ۸۰۰ میلیارد تومان حدود ۱,۲۰۰ میلیارد تومان عملکرد انجام شده است. همچنین در ایام اخیر چند پهنه تفریحی به شهر اضافه شده و در بهار ۱۴۰۳ میزبانی خوبی از شهروندان داشتیم.

وی با اشاره به دبیرخانه شورا تصریح کرد: شورای اسلامی شهر که در منتخب مردم است در محاصره تبلیغاتی است و اگر وظیفه‌ای روی دوش خود به جهت جهاد تبیین می‌دانیم، باید تدبیر کنیم تا از اتلاف بیت‌المال جلوگیری شود.

صالحی گفت: در دو سه هفته ابتدای سال کمیته‌های نظارتی در بعضی مناطق به بهانه نبود مراجعه تعطیل شده است؛ این بی‌تدبیری در مدیریت است و مراجعه گام دوم نظارت در کمیته‌ها است و در این راستا کمیته‌ها باید به اصل وظایف خود که نظارت است بازگردند.

کد خبر 746562

دیگر خبرها

  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن