Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رونمايي از نسل جديد خودپردازهاي فرا هوشمند بانک ملي با نام "BTM" با حضور مديرعامل ، اعضاي هيئت مديره و مديران ارشد بانک ملي ايران و شرکت داده ورزي سداد صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مراسم حميد رضا مختاريان مدير عامل شرکت داده ورزي سداد با اشاره به اينکه "BTM" مصداق دقيق پياده سازي OmniChannel يا کانال فراگير در صنعت بانکداري است عنوان کرد محصول "BTM" با کليه ي راه حل ها و کانالهاي ارائه خدمت بانک ملي نظير "بام" و "همراه بام" يکپارچه و منطبق شده است و تجربه کاربري يکپارچه اي در تمامي کانالهاي ارتباطي بانک با مشتريان را رقم مي زند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حميد رضا مختاريان افزود "BTM" همانند "بام" مبتني بر ويجت هاي متنوع خدمات بوده و سرعت ارائه محصول و امکان توسعه روي اين نسل از خودپردازها همپاي "بام" و ساير کانال هاي بانک چابک و هوشمند خواهد بود.
در ادامه مهدي بايندور مدير پروژه ي "BTM" به تشريح ويژگي هاي محصول پرداخت و مهمترين خصوصيات "BTM" را قابليت ارايه هويت واحد بين درگاه خودپرداز و اينترنت بانک بام در قالب OmniChannel يا کانال فراگير ،ارايه تجربه کاربري يکسان با اينترنت بانک بام در قالب ويجت هاي مشابه ، ارايه سرويس هاي نوين بانک در ارتباط با ساير سامانه هاي بانک ، قابليت تغيير لحظه اي شبکه پايانه هاي بانک ملي در سراسر کشور ، ارايه کنترل پنل قديم و جديد براي تغيير مدل ذهني مشتريان ، هوشمند سازي تعامل مشتري با خودپرداز در قالب تحليل رفتار مشتري ، ارايه ميانبرهاي ويژه براي انجام تراکنش (همانند USSD)، ارايه سرويس هاي خاص به کاربران با معلوليت جسمي، ارايه Device Controller و مانيتورينگ مرکزي و ارايه سامانه سوپروايزري دانست و به تست عملياتي محصول پرداخت.
پس از تست عملياتي موفق محصول ، محمد رضا حسين زاده مدير عامل و رئيس هيئت مديره بانک ملي ايران عملياتي شدن اين محصول را موجب شعف و رفع خستگي ها خواند و نشاط و خلاقيت و انرژي تيم جوان سداد را ستود . وي با بيان اينکه محصولات از اين دست برگ برنده ي بانک ملي ايران هستند خواستار استمرار روند و حرکت پرشتاب و خلاقيت و نوآوري کنوني شرکت سداد شد. مديرعامل بانک ملي ايران با تاکيد بر ثمرات ميدان دادن به نخبگان و جوانان به نمايندگي از هيئت مديره بانک ملي ايران از به روز بودن ، متفاوت بودن و منحصر بفرد بودن محصول "BTM" که براي اولين بار در ايران در اختيار بانک ملي ايران قرار گرفته، از کليه دست اندرکاران پروژه در شرکت داده ورزي سداد تشکر و تقدير نمود.
در ادامه مراسم مسعود خاتوني معاون فناوري اطلاعات و عضو هيئت مديره بانک ملي ايران با بيان اينکه شرکت سداد تفاوت را به رخ ديگران کشيده است اعلام کرد شرکت سداد سال 97 را با کسب رتبه ي اول در بين شرکت هاي حوزه ي فناوري اطلاعات پشت سر خواهد گذاشت و محصول "BTM" مبين و نويد بخش اين مهم است .
معاون فناوري اطلاعات بانک ملي ايران استقرار گسترده اين محصول در سرتاسر کشور تا پيش از برگزاري"ملي شو" را ضروري دانست و ي با اشاره به اينکه سداد امسال با سداد سالهاي گذشته تفاوت محسوس و قابل توجهي دارد مراتب سپاس خود را به همکاران شرکت سداد ابلاغ کرد و افزود در هيچ دوره اي همکاري و همگامي و اعتمادي تا اين حد ميان سداد و بانک ملي وجود نداشته است و اين همدلي منشا آثار بزرگي در عرصه هاي مختلف خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6098169

دیگر خبرها

  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷