Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:43:51 GMT

۲۰ دوربین کنترل سرعت در جاده های کرمان نصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۴۷۰

۲۰ دوربین کنترل سرعت در جاده های کرمان نصب می شود

احسان عراقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت روشنایی در جاده های استان کرمان مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: ۱۲۰ کیلومتر از جاده های استان مجهز به روشنایی خطی است و امسال حدود ۱۱ کیلومتر به این ظرفیت افزوده شده است.

وی ادامه داد: چالش اصلی در زمینه روشنایی جاده های استان مربوط به مشکلاتی است که با اشتراک برق این مجموعه ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل مشکلات مالی گاهی برق از سوی شرکت های مرتبط قطع می شود و در مسیرها با خاموشی مواجه می شویم.

تامین روشنایی نقاط پرحادثه جاده های استان کرمان

عراقی زاده گفت: در زمینه روشنایی نقاط پر تصادف جاده های استان کرمان مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در خصوص احتمال مخاطره آمیز بودن سرعت کاه ها و شیارهای لرزانده گفت: این تجهیزات باید براساس ضوابط و در جاده های فرعی و روستایی باید نصب شوند.

 وی با اشاره به اینکه از سرعت کاه های استاندارد باید در مناطق پر تصادف و پرحادثه و طبق آیین نامه و با نصب علائم هشدار دهنده استفاده کنیم، بیان کرد: اگر شرایط ایمنی برای نصب سرعت کاه ها تامین باشد مشکل خاصی به وجود نمی آید.

وی علت اصلی وقوع حوادث در محل سرعت کاه ها را عدم توجه به تابلوها دانست و ذکر کرد: تابلوهای هشدار دهنده و مرتبط با اعلام وجود سرعت کاه ۶۰ تا ۷۵ متر قبل از سرعت کاه تابلو نصب می شود.

معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان وضعیت خط کشی جاده های استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خط کشی ها دوره زمانی محدود ۹ ماه دارند و به تدریج با گذشت زمان کیفیت رنگ و بازتاب آنها در شب کمتر می شوند که باید تجدید شوند.

عراقی زاده با اشاره به اینکه اطلاعات در این خصوص در برنامه های جی آی اس موجود بوده و مرتب کنترل می شود، افزود: در صورت نیاز خط کشی جاده ها تجدید می شود.

معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در حال حاضر برخی جاده های استان کرمان نیاز به تجدید خط کشی دارند.

نصب ۲۰ دوربین کنترل سرعت در محورهای حادثه خیر کرمان

وی عنوان کرد: امسال با پی گیری های انجام شده موفق شدیم ۲۰ سامانه دوربین های کنترل سرعت متوسط در جاده های استان را تامین اعتبار کرده و قراداد منعقد کنیم.

به گفته عراقی زاده امسال محورهای «کرمان-بافت»، «بافت-ارزوئیه»، «بافت-رابر»، «رابر-جیرفت» در اولویت نصب دوربین های کنترل سرعت هستند.

وی گفت: محورهای گفته شده دارای آمار بالای تصادفات و بدون دوربین هستند که تا پایان سال تجهیز خواهند شد.

معاون راهداری اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تقریبا مابقی محورهای پرتصادف استان کرمان مجهز به دوربین کنترل سرعت هستند.

کد خبر 4486357

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان جاده دوربین کنترل سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها