Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌هشتمین سالگرد یادواره شهدای تاسوعای حسینی چابهار شنبه شب ۲۴آذر ۹۷ در مسجد امام حسین علیه السلام چابهار برگزار شد.

‌به گزارش ایسنا- ‌ فرماندار ویژه شهرستان چابهار در این مراسم بیان کرد؛ امروز اگر شرایط برای انجام خدمت فراهم است قطعاً از  برکت خون این عزیزان است و ما هم ان‌شاءلله بتوانیم در این سنگر در این محفل خدمتگزاران صادقی باشیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏رحمدل بامری اظهار کرد: نماد خون سرخ شهدا، عزت و عظمت شما امروز همه جهان را نورانی کرده است نه تنها جمهوری اسلامی ایران نه تنها دنیای اسلام بلکه همه ی دنیا را در نوردیده است و این شکوه برای ما سراسر شور، افتخار و اقتدار است‌.

سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به توطئه های ‌دشمن گفت: دشمن ‌همواره دنبال این است که جلوی توسعه فرهنگی، ملی اسلامی و اقتصادی ما را بگیرد اما این آرزو را به گور خواهد برد.  تمام دسیسه‌، حرکات دشمن بر آن است که وحدت ،اتحاد و انسجام ما را بر هم بزند، برادران شیعه و سنی در برابر دسیسه‌های دشمن ید واحده هستند با قاطعیت این توطئه‌ها را با شکست روبرو می کنند و وجود وحدت عملی بین مردم و روحانیون شیعه و سنی به برکت خون شهداست.

به گزارش ایسنا، حمله انتحاری در روز ۲۴ آذر ۱۳۸۹ مصادف با تاسوعا در شهر چابهار انجام شد. حملات انتحاری در میان گروهی از عزاداران شیعه و سنی نزدیک مسجد امام حسین چابهار به‌وسیلهٔ دو بمب‌گذار انتحاری انجام شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، باوفا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به کیفیت مطلوب گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می‌یابند.

حمید یاری رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی کشور بیان داشت: مسابقات بین المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرنگی است که در شهر زیبای مریوان با یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب مسابقه برگزار خواهد شد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی