Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: مجوز فعالیت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان اخذ شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت.

عباس جمالی، دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران با اعلام این خبر گفت: پس از تاسیس دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۰، مأموریت تربیت معلمین آینده آموزش و پرورش به این دانشگاه محول شد و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ویژه این دانشگاه و همچنین نشست‌های مشورتی که با دانشجو معلمان فعال دانشگاه فرهنگیان استان تهران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که همواره خلا حضور تشکل‌های اسلامی انقلابی در این دانشگاه حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از تحقیق و آشنایی با اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصمیم بر آن شد تا اقدام به تاسیس دفتر این تشکل در دانشگاه‌های فرهنگیان استان تهران کنیم و با یاری خداوند متعال و پیگیری‌های مکرر هیئت موسس در آخرین جلسه آبان‌ماه هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مجوز فعالیت این تشکل صادر شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران تاکید کرد: از اهداف اولیه تاسیس دفتر این تشکل می‌توان به بررسی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، افزایش سطح تحلیل سیاسی دانشجو معلمان، افزایش بصیرت انقلابی و همچنین مبارزه با ظلم و ظلم پذیری اشاره کرد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان تهران بتوانیم به دور از بازی‌های سیاسی که متاسفانه یکی از علل اصلی مشکلات کنونی کشور است قدمی برای پیشرفت دانشگاه و کشور برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحلیل سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس شهیدباهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جمعي از اساتید و دانشجویان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه با حضور در جوار مرقد سردار دل‌ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ضمن محومیت اقدامات وحشیانه دولت آمریکا در سرکوب دانشگاهیان حامی مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی حمایت و همبستگی خود را با اساتید و دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های غربی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان