Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:21:42 GMT

شلیک پلیس برای دستگیری قاچاقچیان در شهرکرد !

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۶۲۰

رکنا: فرمانده پلیس شهرکرد از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر با شلیک مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید روح الله موسوی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو سوداگر مرگ در زمینه توزیع مواد مخدر Drugs صنعتی در شهرکرد، مأموران پلیس Police آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضایی این دو قاچاقچی Smuggler را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاچاقچیان که در مخفیگاه خود در حال بسته بندی هروئین بودند به محض مشاهده مأموران با قمه و چاقو به سوی آنان حمله ور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد اضافه کرد: مأموران ابتدا با رعایت قانون Law به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کردند، اما با ادامه اقدامات شرارات آمیز متهمان، یکی از آنان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

موسوی ادامه داد: در پایان این عملیات، متهمان همراه با ۹ گرم هروئین و دو تیغه قمه و چاقو به مرجع قضایی تحویل داده شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید 1/5 میلیون تهرانی در معرض خطر زلزله در دقایق اولیه ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس قصور پزشکی علت مرگ هولناک یک مرد تهرانی هنگام عکسبرداری از معده نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر Drugs پلیس Police قاچاقچی Smuggler قانون Law اخبار حوادث مواد مخدر پلیس دستگیری قاچاقچیان شهرکرد عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران اعدام مردم پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر