Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@02:20:34 GMT

نجات لنج صیادی غرق شده در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۶۳۰

رکنا: معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان از نجات یک فروند لنج صیادی از غرق شدگی در آبادان خبر داد.

به گزارش رکنا، علی دانش مهر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: یک فروند لنج صیادی عازم صیدگاه بحرکان بود که به علت آبگرفتگی شدید به حالت غرق شدگی درآمد.

وی افزود: با تلاش دیگر شناورهای صیادی مستقر در حادثه، این لنج از غرق شدگی کامل نجات یافته و به منظور رسیدگی و تعمیرات اساسی به نهر قصر اروند کنار منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: قدیمی بودن این شناور و تماس مستقیم بدنه با آب و نفوذ تدریجی آب در چوب های بدنه لنج و فرسودگی تدریجی شناور باعث وقوع این حادثه Incident شد.

دانش مهر افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید 1/5 میلیون تهرانی در معرض خطر زلزله در دقایق اولیه قصور پزشکی علت مرگ هولناک یک مرد تهرانی هنگام عکسبرداری از معده جزییاتی تازه از پیدا شدن جسد یک پسر دبیرستانی در تهرانپارس+ عکس دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث معاون غرق نجات آبادان غرق شدگی عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران اعدام مردم پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه سپاهان در توضیح دلیل شکایت خود نوشته است:« در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.»

پس از ماجرای هوادار منتسب به باشگاه سپاهان که حواشی زیادی آفرید و به محرومیت ۱۰ ساله منجر‌ گردید، حالا سپاهانی‌ها از مجری شبکه پرسپولیس شکایت کرده‌اند تا پرونده حاشیه تازه‌ای در بازی دو تیم باز شود. 

حامد تهرانی در بخشی از صحبت‌های خود خواستار حذف سپاهان از فوتبال ایران شده بود و معتقد است با حذف سپاهان، جنگ و درگیری در لیگ‌ برتر از بین می‌رود.

دیگر خبرها

  • ماجرای خفگی دانش آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای گرمک نجات پیدا کرد
  • ببینید | ماجرای هولناک خفگی دانش‌آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر