Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@21:41:17 GMT

توصیه سرهنگ رازقی به شهروندان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۶۴۹

سرهنگ محمد رازقی در خصوص حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها اظهار داشت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حرکت با دنده عقب در معابر شهری و بزرگراهی در بیشتر موارد ممنوع می‌باشد. رانندگان برای تغییر مسیر خود حق ندارند با دنده عقب به ویژه در محور‌های بزرگراهی حرکت نمایند که در صورت برخورد در این حالت شدت ضربه وارده چند برابر حالت عادی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه به دلیل ارتکاب چنین تخلف‌های در محور‌های بزرگراهی بعضا شاهد تصادفات سنگین هستیم لذا به رانندگان توصیه می‌شود برای تغییر و اصلاح مسیر خود از حرکت با دنده عقب حرکت نکنند چرا که برای راننده عبوری به دلیل خطای دید احتمال برخورد افزایش می‌یابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی آیین نامه بزرگراه راهنمایی و رانندگی حرکت رازقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته معلم ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه شهرستان خِرامه، کرم الله رنجبر فرماندار، سید حسین حسینی ریاست دادگستری این شهر، سرهنگ سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی، قائدی معاون فرماندار خرامه، بخشداران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگیان و معلمان فرهیخته خرامه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم داراب زارع رئیس اداره آموزش و پرورش این شهر با اشاره به جایگاه و نقش انکارناپذیر معلم در سطح جامعه عنوان کرد: معلم شغل نیست بلکه عشق، علاقه و هنر است و برای پاسداشت تلاش و خدمت شما سروران گرامی باید سر تعظیم فرود آوریم و این همت بلند و اندیشه والای شما بزرگواران را گرامیداشت و روزتان مبارک می‌داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین کشاورزی امام جمعه خرامه نیز با اشاره به اهمیت شغل معلمی در بالندگی جامعه اسلامی بیان کرد: معلمی شغل انبیا است و برای پاسداشت مقام شامخ معلمان باید تلاش نمائیم.

وی افزود: در واقع این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت جامعه است و همگان باید با احساس وظیفه زمینه خدمت‌رسانی بهتر این قشر فراهم آوریم.

کد خبر 6094314

دیگر خبرها

  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات