Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، کارگاه یک روزه با عنوان آشنایی با وظایف استاد در دانشگاه ها با حضور اساتید بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه کوثر استان خراسان شمالی برگزار گردید.

در این نشست حسین حیدرپور مدرس دانشگاه‌های استان خراسان شمالی یاد دادن و یادگرفتن را از ماموریت های اصلی اساتید معرفی کرد و بیان کرد که چند درصد ماموریت اساتید با گفتن انجام می‌شود که پشتش فراموشی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه اگر صحبت‌ها با مصداق و معیار و آنچه از مباحث روز که مبتلا به هستیم بیان شود هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: سه کلید یادگیری که گفتن، نشان دادن ودرگیر کردن و فهماندن است را در غدیر شاهد بودیم که پیامبر برای مردم از این روش استفاده کرد، پیامبر خطبه خواند تا همه بشنوند و به این بسنده نکرد، بلکه مولا را کنار خویش فراخواند و دستش را بالا برد تا همه ببینند و نهایتا باز به این مساله بسنده نکرد، بلکه خیمه ای تشکیل داد و از همه بیعت گرفتند تا همه را درگیر کند تا بفهمند.

این استاد دانشگاه گفت: تدریس از چهار کلمه تفسیر (یعنی چگونه زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم و آنگونه که خدا می خواهد زندگی کنیم نه انگونه که در فضای مجازی به ما تعلیم می دهند)، تحلیل، ترغیب (باید دانشجو را در این راه ثابت قدم نگه داشت باید به او انگیزه داد) و تغییر رفتار( تا حالا اینگونه فکر می کرد حالا از این به بعد به گونه ای دیگرباید رفتار کند) تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: وقتی استاد در مقابل مخاطبان خود قرار می‌گیرد  باید به عنوان یک شهروند و مصداق  آیه «انا بشر مثلکم یوحی الی»  کنار او قرار بگیرد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان خراسان شمالی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر