Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@23:08:04 GMT

افزایش 10 درصدی تولید لاستیک خودروهای سنگین

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۷۵۷

به گفته سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر در هشت ماه امسال 27 هزار و 500 تن لاستیک بایاس در کشور تولید و بین استانها با نظارت ستاد تنظیم بازار توزیع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تنها همچنین گفت: در حالت معمول، دو سوم لاستیک خودروهای سنگین از طریق تولیدات داخلی و یک سوم از طریق واردات تامین می شود اما از اواخر بهار امسال به علت برخی مشکلات در تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات فرصت طلبان از این فضا سوء استفاده کردند و با احتکار باعث افزایش قیمت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر: هم اکنون امکان احتکار لاستیک در حجم زیاد، به علت نظارت دقیق ستاد تنظیم بازار از بین رفته و این ستاد به صورت مداوم آمار تولید و توزیع را کنترل کرده و به تولید کنندگان و وارد کنندگان طبق نیاز سنجی های بازار، اطلاع می دهد که چه تعداد لاستیک را در کدام استان توزیع کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لاستیک افزایش خودرو سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!