Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اروجعلی علیزاده با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار راننده باری در استان اظهار کرد: در طول یکسال گذشته ۱۴۵۶ سفر باری توسط رانندگان استان انجام شده که شامل بیش از پنج درصد از سفرهای باری کل کشور است.

وی در خصوص فرسودگی ناوگان استان در مقایسه با دیگر استان ها گفت: متاسفانه سن ناوگان در استان ما در مقایسه با دیگر استان هابالا است و در بررسی های ما سن فرسوده برای کامیون ۲۵ سال عنوان میکنیم، این درحالی است که در بحث حمل کالا متوسط سن کامیون های ما ۲۰ سال و متوسط کشوری ۱۷ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت ۷۳۴ دستگاه اتوبوس در ۱۴ پایانه استان خبر داد و افزود: در هشت ماهه گذشته ۴۲۱۱ سفر صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، با اشاره به مطالبات رانندگان در طول ماه های گذشته گفت: این مطالبات کاملا به حق بود و نوسانات ارز و افزایش قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز باعث مشکلاتی برای فعالان این عرصه شد در همین راستا مطالبات رانندگان از طریق اصناف مربوطه به اطلاع مدیران ارشد رسید .

علیزاده ادامه داد: واقعی سازی قیمت حمل و نقل یکی‌از اقدامات شاخصی بود که دولت آغاز کرده است و جلسات متمادی در این رابطه تشکیل شده است و بعد از کارهای کارشناسی نرخ مصوب تن بر کیلومتر به تصویب نهایی رسید و از امروز آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در بخش راهداری گفت: مجموع اعتبار ما در این بخش امسال ۱۲۰ میلیارد تومان است که تا به امروز ۵۵ میلیارد تخصیص صورت گرفته است.

وی، هوشمندسازی جاده ها را از برنامه این اداره کل دانست و گفت: هوشمندسازی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه در حال پیگیری است و در ۸۲ محور ۲۴ دوربین نظارت تصویری نصب شده است.

خبرنگار: بردباری

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی حمل و نقل دوربین راهداری و حمل و نقل جاده کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است