Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

این مقام آگاه گفت: «وحید صیادی نصیری» اولین بار در سال 94 در استان البرز به اتهام عضویت در گروهک تروریستی تندر و برنامه‏‌ریزی برای اقدام ایذایی دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایسنا وی افزود: نامبرده با سپری کردن یکسال و نیم از مدت محکومیت، مشمول عفو رهبری شد و در اواخر سال 96 آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه، وی پس از آزادی، مجدداً با اسامی مستعار «آرش صیادی» و «شاپور ذوالاکتاف» شروع به همکاری با گروهک تروریستی تندر کرد که با توجه به برنامه‏ ریزی گروهک برای اقدامات انفجاری در تاریخ 1 /5/ 97 در قم دستگیر و به زندان منتقل گردید. نامبرده به علت بیماری کبدی به بیمارستان اعزام و علی‏رغم تلاش پزشکان، در بیمارستان پس از هفت روز در مورخ 21 / 9/ 97 جان باخت.

 

گروهک تروریستی تندر (انجمن پادشاهی) چندین سال است که به دنبال اقدامات تروریستی در ایران است. اغلب این برنامه‏ ریزی‏‌ها با تلاش‏‌های دستگاه‏‌های اطلاعاتی مهار شده است. در یکی از اقدامات تروریستی گروهک،حسینیه سیدالشهداء شیراز منفجر شد که طی آن 14 نفر شهید و 210 نفرزخمی و مجروح شدند. سرکرده این گروهک که مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت، در آمریکا مستقر است. این گروهک که همچنان به تبلیغ و طرح‏‌ریزی برای اقدامات تروریستی در ایران مشغول است، با صدور بیانیه‏‌ای بر عضویت وحید صیادی در گروهک تأکید و ایران را به اقدامات تروریستی تهدید کرده است.

لازم به ذکر است که علی‏رغم صدور حکم جلب بین‏‌المللی (وانتد قرمز) برای سرکرده این گروهک تروریستی،آمریکا اقدامی برای استرداد و توقف فعالیت‏‌های وی نکرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وحید صیادی نصیری پرونده دستگیری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم) رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم)

دیگر خبرها

  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین