Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال توضیحاتی ارائه کرد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال درج برخی اخبار و برداشت‌های مختلف، بخش رسانه‌ای تیم ملی در خصوص فرآیند انتخاب بازیکنان ملی‌پوش توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن توضیحات به این شرح است:

اسامی بازیکنانی که امروز (یکشنبه) اعلام می‌شود مربوط به لیست اولیه و آماده باش تیم ملی از بازیکنانی است که به اردوی قطر که از 26 آذر ماه آغاز می‌شود، اعزام خواهند شد. در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات در خصوص بازیکنانی که مصدوم هستند و موضوعاتی دیگر از قبیل اخذ ویزا، شاید چند بازیکن بیشتر در روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده اعلام شوند.

در تاریخ 22 دسامبر (اول دی ماه) لیست بازیکنان تیم ملی شاغل در خارج از کشور اعلام می‌شود. در نهایت هم لیست پایانی 23 بازیکنان تیم ملی برای حضور در امارات و مسابقات جام ملت‌های آسیا در تاریخ (26 دسامبر) 5 دی ماه انتخاب و معرفی خواهد شد.

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال در دو گروه

 

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید- تیم ملی سه سال جوان شد

به گزارش ورزش سه، لیست جدید تیم ملی برای فیفادی فروردین اعلام شد و نکته قابل توجه حضور بازیکنان جوان در اردوی جدید تیم ملی خواهد بود و یازده بازیکن زیر 25 سال در تمرینات تیم ملی شرکت خواهند کرد که از این لیست فقط مهدی قایدی در جمع بازیکنان ایران در جام ملت های آسیا حضور داشته است.

لیست جدید تیم ملی یازده بازیکن جدید را در خود می‌بیند که در این بین فقط امید نورافکن 26 ساله است و تمام بازیکنان زیر 25 سال هستند و این نکته جالبی است که امیر قلعه نویی جوانگرایی و تغییر نسل در تیم ملی را استارت زده است.

لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران با میانگین سنی 25 سال نسبت به جام ملت های آسیا 3 سال جوان تر شده است، تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا با میانگین سنی 28 سال یکی از مسن‌ترین تیم های جام بود.

در ادامه به بررسی لیست تیم ملی و شرایط سنی بازیکنان خواهیم پرداخت:

میانگین سنی گلرهای تیم ملی ( 26 سال )
علیرضا بیرانوند (۳۱ سال)،سید حسین حسینی (۳۱ سال)، پیام نیازمند (۲۸ سال)،  آرشا شکوری (17 سال)


خط دروازه با تغییر چندانی رو به رو نشده و امیر قلعه نویی گلرهای باتجربه خود را به اردو فراخوانده و در این بین آرشا شکوری دروازه بان تیم ملی نوجوانان که در جام جهانی و مسیر صعود به آن عملکرد درخشانی داشت در کنار 3 گلر ایران در جام جهانی تمرین خواهد کرد و کسب تجربه خواهد کرد، شرایط سنی آرشا شکوری به تنهایی میانگین سنی گلرهای تیم ملی را کاهش داده است!

میانگین سنی خط دفاعی ( 26 سال ) :
شجاع خلیل‌زاده (۳۴ سال) - رامین رضائیان (۳۳ سال) - میلاد محمدی (۳۰ سال) - حسین کنعانی‌زادگان (۲۹ سال) - ابولفضل جلالی ( 25 سال ) - صالح حردانی ( 25 سال ) - سامان فلاح (۲۲ سال) - حسین گودرزی ( 22 سال ) - امین حزباوی ( 20 سال)


در کنار مدافعان باتجربه تیم ملی، پنج بازیکن جدید نسبت به جام ملت های آسیا به اردو فراخوانده شدند و همگی این بازیکنان زیر 25 سال هستند، صالح حردانی و ابولفضل جلالی جانشین صادق محرمی و احسان حاج صفی شدند، حسین گودرزی مدافع جپ تیم ملی امید فرصت حضور در تیم ملی بزرگسالان را پیدا کرد و امین حزباوی مجدد به اردوی تیم ملی فراخوانده شد


میانگین سنی خط هافبک ( 27 سال ) :
سامان قدوس (۳۰ سال) - علیرضا جهانبخش (۳۰ سال) - مهدی ترابی (۲۹ سال) - علی قلی‌زاده (۲۷ سال) - سعید عزت‌اللهی (۲۷ سال) - امید نورافکن ( 26 ) - محمد قربانی ( 22 )


شاکله خط میانی تیم ملی همچنان در اختیار بازیکنان با تجربه است و همچنان در این پست بازیکنان کمتری در لیست وجود دارند، محمد قربانی و امید نورافکن جدیدترین هافبک‌های تیم ملی هستند که هر دو آنها در پست هافبک دفاعی به میدان می‌روند.


میانیگ سنی خط حمله: ( 24 سال )
مهدی طارمی (۳۱ سال) - سردار آزمون (۲۸ سال) - محمد محبی (۲۵ سال) - مهدی قائدی (۲۵ سال) - مهدی لیموچی ( 24 ) - محمد رضا آزادی ( 24 سال ) - جواد آقایی پور ( 24 ) - الهیار صیادمنش ( 22 ) - سعید سحرخیزان ( 20 سال )

میانگین سنی خط حمله تیم ملی با حضور پرتعداد بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و به 24 سال رسیده، حضور پدیده های لیگ برتر در اردوی تیم ملی رقابت در این پست را به شکل جذابی افزایش خواهد داد.

بازیکنان جوان تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره تیم ملی می‌توانند تجربیات خوبی کسب کنند و روند متفاوتی را در سال 1403 پیش بگیرند.

دیگر خبرها

  • بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • لیست جدید- تیم ملی سه سال جوان شد
  • تحقق وعده قلعه‌‎نویی برای جوان‌گرایی؛ چه کسانی جای خود را به جوان‌ترها دادند؟
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در اینتر می‌گیرند؟
  • دعوت قلعه نویی از ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی/ خداحافظی با حاج صفی و انصاری فرد؛ چشمی هم دعوت نشد
  • اعلام لیست جدید تیم ملی؛ سورپرایزهای قلعه‌نویی برای عید نوروز
  • 10 بازیکن با بیشترین دستمزد در بایرن مونیخ