Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:31:32 GMT

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۸۷۱

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در شیراز

صداقت معاون بازرسی صنعت و معدن فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از آغاز طرح نظارت بر اصناف ویژه شب یلدا از روز سه شنبه ۲۷ آذر خبر داد و گفت: این طرح توسط تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی در قالب گشت‌های مشترک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، ۵۰ اکیپ بازرس بر نحوه فروش اقلام مورد نیاز مردم شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی و انواع شیرینی‌جات نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت با بیان اینکه تمام واحد‌های صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت‌های تعیین شده هستند، ادامه داد: اجرای این طرح به صورت ۲۴ ساعته و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

وی از مردم خواست، هر گونه تخلف گرانفروشی و کم فروشی در بازار را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اداره اصناف گزارش دهند.

معاون بازرسی صنعت و معدن فارس تصریح کرد: در صورت وصول هرگونه شکایت در اسرع وقت نسبت به برخورد با واحد‌های متخلف اقدام خواهد شد.

گفتنی است "شب چله" یا "شب یلدا" به اولین شب فصل زمستان به عنوان بلندترین شب سال گفته می‌شود.
انتهای پیام/م

طرح نظارتی ویژه شب یلدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان