Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در فصل نقل‌وانتقالاتی فعالیت داشته باشد و چند بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه پرسپولیس که دو پنجره نقل‌وانتقالاتی از سوی فیفا محروم شده بود با باز شدن پنجره نیم‌فصل می‌تواند بازیکنان جدید جذب کند و محرومیتش به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سرخپوشان تا اینجا با مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی شریفی و مهدی ترابی قرار بسته است.

باشگاه پرسپولیس ۲ سهمیه بزرگسال، سهمیه زیر ۲۳ سال و ۳ بازیکن آزاد می‌تواند در این نقل‌وانتقالات جذب کند. البته استفاده از سهمیه آزاد زمانی صورت می‌گیرد که پنجره زمستانی بسته شده باشد.

در این میان احتمالاتی برای پُر کردن دیگر جا‌های خالی فهرست پرسپولیس وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

نظر برانکو روی شاگرد قطبی

سینا مریدی یکی از گزینه‌های مدنظر برانکو برای تقویت خط هافبک است. این بازیکن که در فولاد توپ می‌زند در اکثر اوقات به عنوان هافبک دفاعی و گاهی هم به عنوان دفاع چپ می‌تواند بازی کند. در صورت این انتقال این بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس خواهد بود.

بازگشت لژیونر ناموفق به فوتبال ایران

محمد نادری بازیکن سابق تیم تراکتورسازی دیگر گزینه مدنظر برانکو بوده که امسال در بلژیک موفقیت چندانی نداشته است. نادری اول فصل با عقد قراردادی به تیم کورتریک بلژیک پیوست، ولی نتوانست جایگاه خود را در تیم جدیدش پیدا کند. با این شرایط بعید نیست پیشنهاد پرسپولیس را سریعا قبول کند.

معمای انتخاب دروازه‌بان

چند وقتی است که شایعه جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به گوش می‌رسد، ولی هنوز اتفاق خاصی در مورد ترانسفر شدن او به خارج از کشور رخ نداده است. نکته اساسی اینجا است که اگر بیرانوند از پرسپولیس جدا شود، رشید مظاهری و محمدرضا اخباری گزینه‌های جانشینی او هستند. در این میان یک احتمال دیگر هم وجود دارد که آن ماندنی شدن بیرانوند است. شنیده می‌شود بحث ترانسفر شدن بیرانوند به اروپا منتفی شده و با این شرایط حضور گزینه‌هایی مثل اخباری و مظاهری در جمع شاگردان برانکو هم منتفی است.

برانکو نظری روی ستاره‌های سابقش ندارد

چند هفته‌ای است که بحث بازگشت مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس مطرح شده است. در همین ارتباط، به نظر می‌رسد برانکو نظری روی این اسامی ندارد او معتقد است که تیمش نباید شلوغ باشد. سرمربی کروات سرخپوشان همچنین فکر می‌کند اگر تیمش شلوغ باشد احتمال درست شدن حاشیه برای پرسپولیس وجود دارد و نمی‌خواهد نظم فعلی پرسپولیس را با زیاد شدن بازیکنان به هم بریزد. با این شرایط ایوانکوویچ سعی می‌کند فهرست تیمش را با بازیکنانی مثل نادری و ۴ بازیکنی که گرفته پُر کند.

کدام بازیکنان رفتنی هستند؟

پرسپولیسی‌ها در نظر دارند تا با برخی از بازیکنان قطع همکاری کنند. در این راستا فعلا فقط جدایی احسان علوان‌زاده قطعی شده و بحث دیگری مطرح نیست. پیش از این شنیده می‌شد که احتمال جدایی بازیکنانی مثل منشا هم وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس میزان برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن