Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیتسی خبرگزاری برنا؛ حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اقدامات این وزارتخانه در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قانع شد.

سیده فاطمه ذوالقدر در توضیح سوال دهمرده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سوال نماینده زابل درباره اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مسائل فرهنگی به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره نتیجه بررسی این سوال در کمیسیون فرهنگی عنوان کرد: در اجرای ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس این سوال در جلسه رسمی روز سه‌شنبه 4اردیبهشت ماه سال جاری با حضور 13نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کننده و وزیر فرهنگ مطرح شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: پس از استماع اظهارات طرفین ، از آنجایی که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر قانع نشد، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر