Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:11:46 GMT

فیلم مستند روایی «دل سپرده» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۹۳۴

فیلم مستند روایی «دل سپرده» رونمایی می‌شود

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، فیلم مستند روایی «دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی  است، رونمایی می‌شود.    به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر بیان کرد: در این مستند، زندگی و شخصیت این شهید مدافع حرم به تصویر کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: فیلم مستند روایی « دل سپرده» روز سه شنبه 27 آذر ماه سال جاری، راس ساعت 15 در محل سالن همایش کانون فرهنگی هنری بسیج  واقع در خیابان حافظ تبریز، رونمایی می‌شود.     وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی حجت رنجبری تولید شده است.     بلاغی گفت: آئین رونمایی از این فیلم، توسط حوزه هنری استان و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، ستاد پشتیبانی مدافعان حرم و جبهه مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود و شرکت برای عمومی در این آئین آزاد است.     وی اضافه کرد: سخنرانی پدر شهید محمد رضا فخیمی، شعرخوانی و مداحی از برنامه‎های این آئین بوده و تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم تبریز در آئین فوق حضور می‌یابند.     وی خاطرنشان کرد: شهید "محمدرضا فخیمی "، از دلاورمردان آذربایجان است که ۲۸ آذر ۱۳۹۴ به دست نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شدت مجروح و پس از دو روز، به فیض شهادت نائل شد. بلاغی تصریح کرد: این دلیر مرد ۲۴ ساله خطه آذربایجان، اصالتا از اهل شهرستان هریس آذربایجان شرقی و ساکن تبریز بود و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان هریس محسوب می‌شود، وی تنها ۱۵روز از اولین اعزام خود به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پدر سالن همایش سوریه فرهنگی هنری مطالعات فرهنگی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان دیدار کرد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان طوسی با مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 6082493

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد