Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@08:37:06 GMT

ثبت 27 فقره سرقت در کارنامه سارق میلیاردی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۹۷۸

ثبت 27 فقره سرقت در کارنامه سارق میلیاردی

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انهدام باند سه‌نفره سرقت در شهرستان مهدی‌شهر، از کشف ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

 سردار روح‌الامین قاسمی صبح امروز اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان مهدی‌شهر مأموران انتظامی به‌صورت ویژه پیگیری موضوع شدند و با اقدام گسترده و تخصصی پلیس آگاهی، فردی معتاد و سابقه‌دار به‌عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی به اقدامات قانونی و عملیات هماهنگ و ضربتی پلیس در این راستا اشاره کرد و گفت: سه متهم در اقدام غافلگیرانه مأموران در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره پلیس منتقل شده‌اند، متهمان که یکی از آنان به‌عنوان مال‌خر در این باند فعالیت داشته در بازجویی‌های پلیس به ۲۷ فقره انواع سرقت منزل اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان مهدی‌شهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی اموال مسروقه را برابر نظر کارشناسان امر بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند./فارس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد