Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان استانی و دانشجویان و اقشار مختلف مردم نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در سالن تربیت بدنی دانشگاه محق اردبیلی گشایش یافت. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالقیوم قلی‌پوری در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار اردبیل اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان امروز با حضور مسئولان استان در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی گشایش یافت و در این نمایشگاه دستاوردهای حوزه فناوری و پژوهشی و فن‌بازار به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل برگزار می‌شودزنگ پژوهش در 1100 مدرسه استان سمنان به صدا درآمدطرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی با رویکرد توسعه پایدار در اردبیل اجرا می‌شود

وی بیان کرد: در این نمایشگاه 90 واحد فناور، 40 استارتاپ و بیش از 19 دستگاه اجرایی حضور دارند و خوشبختانه استقبال علاقه‌مندان در روز نخست نمایشگاه بسیار خوب بود که نشان از علاقه جوانان، دانشجویان و نوجوانان به حوزه فناوری پژوهشی در اردبیل است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: اهمیت به حوزه پژوهشی بیش از هر مورد دیگری حائز اهمیت است و با توجه به این که توسعه حوزه پژوهشی سرآمد حوزه‌های دیگر است باید از هفته پژوهشی در راستای استعدادیابی و شناسایی افراد نخبه و مستعد به نحو احسن استفاده شود.

قلی‌پوری اظهار کرد: این نمایشگاه تا 28 آذر دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت مناسب برای دیدن از دستاوردهای حوزه پژوهشی استان استفاده کنند.

ارائه تسهیلات کم بهره به واحدهای پژوهشی و فناوری در اردبیل

معاون استاندار اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم استان حمایت از واحدهای پژوهشی و فناوری در استان است و در این زمینه تسهیلات کم‌بهره به واحدهای پژوهشی و  فناوری در اردبیل ارائه می‌شود.

بهمن حسین‌زاده افزود: سرمایه گذاری در حوزه پژوهشی و فناوری حائز اهمیت است و پارک علم و فناوری استان اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری استان انجام داده است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن‌بازار فرصت مناسبی برای ارائه ایده‌های نوین دانشجویان و جوانان است که امروز در غرفه‌های مختلف شاهد دستاوردها و ایده‌های این جوانان خلاق بودیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کد خبر 6082074

دیگر خبرها

  • پوستر نمایشگاه «دستاوردهای وقف» منتشر شد
  • ایران در جمع قدرت‌های فضایی؛ پرتاب موفق ثریا، مهدا و پارس
  • از احساس احیای زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد خاش تا حمایت از فعالیت دانش‌بنیان
  • رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی در پاویون مشاوران اینوتکس ۲۰۲۴
  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه