Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@23:07:23 GMT

جزئیات پرداخت ارز دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۰۳۸

جزئیات پرداخت ارز دانشجویی

  وزیر علوم گفت: با بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیمایی به دانشجویان بورسیه به توافق رسیده‌ایم.

به گزارش فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه آئین تجلیل از پژوهشگران نمونه کشور در جمع خبرنگاران گفت: منابعی برای پارک‌های علم و فناوری دیده شده که امیدواریم به تصویب مجلس برسد. چرا که حمایت‌های خاص از پژوهش‌های کاربردی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درباره ارز دانشجویی با بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیمایی به فرصت‌های مطالعاتی و دانشجویان بورسیه به توافق رسیده‌ایم که ارز نیمایی به این افراد پرداخت شود، زیرا بخش عمده این بودجه را دولت می‌دهد.

وزیر علوم گفت: البته برای دانشجویانی که با هزینه شخصی تحصیل می‌کنند وزارت علوم صرفا بحث تائید مدارک تحصیلی و محل تحصیل آن‌ها را بر عهده دارد و بانک مرکزی این‌ها را به بانک‌های عامل برای دریافت ارز با نرخ بعد از نیمایی معرفی می‌کند.

غلامی با بیان اینکه سطح بندی دانشگاه‌ها در حال بازنگری است، گفت: سطح‌بندی دانشگاه‌ها یک دوره انجام شده و امیدواریم تعدادی از دانشگاه‌ها که در سطح دو بوده‌اند به سطح یک برسند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارز دانشجویی وزیر علوم منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم