Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ دبیر این جشنواره گفت: امروز نویسندگان با اعضا کتابخانه های آیت اله صبوری، امیر کبیر باغ فین و علی ابن امام محمد باقر(ع) با حضور مجید راستی الوندی، ناهید مهدی اصل و محمد کاظم اخوان دیدار می کنند.
اکبر رضوانیان برگزاری کارگاه های تصویرگری و برگزیدگان بخش صدای پای آب، صبحگاه کتاب در 10 مدرسه، پخش فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کودک اصفهان در دو مدرسه، قصه خوانی در 10 مدرسه و کارگاه های ساخت صورتک مقوایی و بازی های سنتی در دو مدرسه از دیگر برنامه های آخرین روز از این جشنواره دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز همچنین تئاتر کودک در سه مدرسه، تور گردشگری آب ویژه دانش آموزان و جشن امضا و دیدار و گفتگو با نویسندگان برگزار خواهد شد.
رضوانیان با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه و پایانی نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان ساعت 18 امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد گفت: در این مراسم از برگزیدگان در بخش مسابقه کتاب با موضوع آب و بخش صدای پای آب و همچنین فعالان حوزه کتاب کودک و نوجوان تقدیر می شود.(

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان اعلام برنامه جشنواره کتاب کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738453

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد