Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@06:06:14 GMT

لاستیک و مواد اولیه آن ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۰۵۱

به گزارش فارس، محمد اسلامی امروز در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه بین‌الملل حمل و نقل و صنایع وابسته، اظهار داشت: محصولاتی که امروز در این نمایشگاه عرضه شده است از محل ظرفیت‌های داخلی است؛ این‌ها طرح‌های پژوهشی بوده است که به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: توجه به صنایع داخلی برای پیشبرد حوزه حمل و نقل بیشتر مورد توجه خواهد بود و دولت سال جاری و سال‌های آتی بیشتر از حمل و نقل حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: باید بتوان ناوگان را به صورت متوازن توسعه داد که این در حوزه‌های ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی است.

وی افزود: در این نمایشگاه بخش خصوصی تولیدکننده و مصرف‌کننده حضور دارند و با هم مذاکره می‌کنند، دولت هم از این مذاکرات و خریدها حمایت می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای تخصیص منابع از محل تسهیلات پیش‌بینی شده هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف‌کننده مواردی اختصاص می‌یابد.

اسلامی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم‌ها نیاز داریم کیفیت تولیدات داخل را برای مصرف‌کننده و مردم ارتقاء دهیم.

* اقلام مورد نیاز رانندگان با سرعت بیشتری تامین می‌شود

وی با اشاره به اینکه رانندگان اقشار زحمتکش جامعه هستند، گفت: مسائل بیمه‌ای آنها را پیگیری کردیم و از نظر پشتیبانی لاستیک هم عوارض پیگیری شد و قرار است با کمک تشکل‌های صنفی راننده‌ها بقیه اقلام لازم برای راننده‌ها نیز به سرعت تأمین شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بانک مرکزی به واردکننده لاستیک ارز اختصاص داده است دولت هم از تولیدکننده لاستیک حمایت کرد تا لاستیک با سرعت بالاتری به دست راننده‌ها و کامیون‌داران برسد.

وی گفت: مقرر شد لاستیک و مواد اولیه آن در زمره کالای اساسی قرار گیرد و ارز 4200 تومانی به آن اختصاص یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: لاستیک‌ها در صورت پیمایش ناوگان، دارا بودن تن‌کیلومتر و اجرای حمل بار به ناوگان تعلق می‌گیرد.

اسلامی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاستیک را بر اساس سهمیه‌ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت به این سازمان اختصاص می‌دهد بین رانندگان توزیع می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طبق آیین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: شرایط دنیا به سرعت در حال تحول بوده و در حوزه فرهنگ هزینه کردن سرمایه‌گذاری است، آن چه برای ما باقی می‌ماند همین سرمایه‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای نیروی انسانی سرمایه‌گذاری است، هرچند زمان‌بر و هزینه‌بر است، افزود: از مسئولان تقاضا دارم به عرصه فرهنگ و هنر نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سال‌های سال از آن بهره‌مند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند هستند و تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد، گفت: باید این اراده را تمام مسئولان شهر داشته باشند و اصفهان در معادلات جایگاه خود را پیدا کند.

سیدین‌نیا با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در رابطه با شهر صنایع دستی گفت: اگر اصفهان پیشگام نشود، سایر استان‌ها پیشی می‌گیرند، ظرفیت‌های خوبی در شهر اصفهان وجود دارد که باید در راستای رسیدن به اهداف از آن‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به آئین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: اعتباری که سال جاری برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده مبلغ بسیار خوبی است.

کد خبر 744947

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • خودکفایی صنعت داروسازی با ورود به تولید مواد اولیه دارویی
  • آثار تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت داروسازی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم کاهش قیمت طلا و سکه
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان