Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:12:33 GMT

خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۰۷۴

خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است

به گزارش ایرنا، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین با وی افزود: باید از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما گذاشته است، نهایت بهره را برای خدمت رسانی به زائران حج و عتبات برداریم.
وی از رسانه ها به عنوان بازوی حج و زیارت نام برد و گفت: از ظرفیت رسانه برای انتقال پیام های آموزشی و اطلاع رسانی به زائران اقدام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش سازمان حج و زیارت برای تقویت عزت، احترام و تکریم زائران ایرانی خانه خدا، اظهار داشت: این سازمان می کوشد تا هزینه های سفر حج و عتبات را کاهش داده و خدمات رفاهی زوار را ارتقا ببخشد.
علی حیدرشاه حسینی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین نیز در دیدار بر ضرورت معرفی و ترویج فرهنگ حج ابراهیمی تاکید کرد و گفت: رسانه ها در فرهنگ سازی حوزه حج و زیارت که یک کار مقطعی نبوده و نیازمند استمرار و داوم است از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام آمادگی لازم را برای انتقال پیام های آموزشی حوزه حج و زیارت به جامعه و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف به زائران را دارد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ترویج فرهنگ جامعه خدمت رسانی فرهنگ سازی نظام جمهوری اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان گفت: ۲۵۵ زائر خوزستانی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام شدند. 
زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و اماکن مقدسه از جمله حرم نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و قبرستان بقیع را زیارت می‌کنند. 
همچنین عمره گذاران خوزستانی در سفر به شهر مقدس مکه به مدت پنج روز ضمن زیارت خانه خدا اعمال حج عمره را به جای می‌آورند.

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه