Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:49:02 GMT

مهاجم یک میلیاردی که فقط یک گل زد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۱۵۵

مهاجم یک میلیاردی که فقط یک گل زد

به گزارش جهان نيوز، نوسانات ارزی اخیر کشور مشکلات زیادی را برای باشگاه‌هایی که مربی و بازیکن خارجی داشته یا قصد جذب آن را دارند بوجود آورده و در این بین درایت مدیران باشگاه‌ها در جذب مربیان و بازیکنان باکیفیت که فاصله با مربیان و بازیکنان و مربیان ایرانی دارند مانع از هدر رفت منابع ارزی باشگاه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما این موضوع در اکثر باشگاه‌های دولتی و خصولتی فوتبال ایران رعایت نمی‌شود و نکته جالب اینکه مدیران باشگاه‌ها پس از ترک میز خود پاسخگو هم نخواهند بود. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در این بین زبانزد هستند و حتی مدیران آنها محکوم به پرداخت غرامت به بازیکنانی شده‌اند که یک دقیقه هم برای تیمشان بازی نکرده یا دقایق خیلی کمی بازی کرده‌اند.

جدایی توافقی نیومایر و الحاجی گرو از استقلال هم یکی ازاین نمونه‌هاست و قطعا باشگاه استقلال برای آنکه کار به شکایت به فیفا نکشد مبلغی را به صورت توافقی به این بازیکنان باید بپردازد. در همین راستا شنیده می‌شود مبلغ توافقی گرو برای جدایی از استقلال حدود ۱۵۰ هزار یورو است. یعنی باشگاه استقلال باید برای مهاجمی که یک نیم فصل فقط یک گل زد چیزی حدود ۱.۹ میلیارد تومان بپردازد.   در این میان باید دید چه کسی در باشگاه استقلال پاسخگوی هدرفت این منابع مالی خواهد بود و سرمربی آلمانی تیم با توجه به اصرار به جذب این بازیکن نیجریه‌ای با وجود کارنامه ضعیف ۲ فصل اخیر وی در لیگ سوئد چه پاسخی خواهد داشت؟
منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!