Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در نامه خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریز آمده است: نیم فصل اول هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی به اتمام رسید که اصحاب رسانه در ورزشگاه‌های تبریز مشکلات زیادی برای انجام وظایف خود داشتند و در انجام رسالت خطیر اطلاع‌ رسانی خود، متاسفانه همیشه با معضلاتی روبه‌رو هستند که شاید در دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان بیشتر به چشم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'متاسفانه هیچ مسوولی برای پاسخ به این موارد و رسیدگی به مشکلات خبرنگاران، پیدا نمی ‌شود و مسوولین فقط روز 17 مرداد در خاطرشان است تا با یک شاخه گل و کارت هدیه ای به خیال خودشان از فعالان عرصه خبر تقدیر کرده باشند و مابقی روزها یادشان می‌ رود که خبرنگاری نیز وجود دارد و صرفا به عنوان ابزار از خبرنگار استفاده می ‌کنند و بس.
خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران تبریزی از لحظه ورود به ورزشگاه یادگار امام از مسیر اتوبان کسایی تبریز تا لحظه پایان بازی و ترک جایگاه خبرنگاران برای انعکاس نشست خبری سرمربیان و بازیکنان با مشکل مواجه اند.
اصحاب رسانه تبریز وقتی می‌خواهند از طریق جاده اختصاصی از اتوبان شهید کسایی تبریز وارد ورزشگاه شوند با سدی به عنوان حراست فیزیکی اداره کل ورزش و جوانان رو به رو می ‌شوند که خواستار کارت ترددی مطابق با پلاک خودرو هستند، در حالی که اکثر اصحاب رسانه بدون خودروی شخصی بوده و عمدتا با تاکسی تلفنی یا سایر وسایل نقلیه به سمت ورزشگاه حرکت می کنند و کارت خبرنگاری یا عکاسی سازمان لیگ هم گویا هیچ اعتباری ندارد.
نکته ای که نباید فراموش شود این است که خبرنگاران باید از دری وارد استادیوم شوند که تماشاگران هم از آن وارد می ‌شوند و حداقل 15 دقیقه پشت در بمانند و حتی بازرسی بدنی نیز می شوند، اقداماتی که با شعار مسوولان مبنی بر تکریم و ضرورت احترام به خبرنگاران در تضاد آشکار است.
اهالی رسانه وقتی وارد جایگاه خبرنگاران می‌ شوند مشکلات شان تازه شروع می‌شود؛ اینترنت جایگاه خبرنگاران کند است و در مواقعی هم وصل نمی‌شود، ضمن اینکه افراد غیرخبرنگار بیش از 30 درصد جایگاه را اشغال کرده اند و خبرنگاران برای نشستن هم مشکل دارند‌.
تماشاگران تیم تراکتورسازی می‌توانند با گوشی های خود عکس بگیرند، اما یگان ویژه نیروی انتظامی به خبرنگاران اجازه عکاسی و تصویربرداری از جایگاه خبرنگاران نمی‌ دهد‌ و خبرنگاران باید در جایگاه خبرنگاران باقی مانده و حق هیچ کاری را ندارند.
بعد از اتمام بازی نیز خبرنگاران باید مسیر طولانی و در خلاف جهت خروج تماشاگران را طی کنند و بعد از گذر از چندین در و معطلی بیش از 20 دقیقه‌ای و با درگیری و کلی توهین به سمت اتاق کنفرانس و میکس زوم برسند.
از سوی دیگر بازیکنان تیم تراکتورسازی از در پشتی از ورزشگاه خارج می شوند و مسوولان باشگاه تراکتورسازی نیز هیچ گاه دوست ندارد پاسخ‌گوی اصحاب رسانه باشند؛ همچنین هجوم برخی افراد غیرمرتبط برای گرفتن سلفی با بازیکنان عملا کار برای خبرنگاران را غیرممکن می کند'.
در پایان این نامه آمده است: رفتار نه چندان مناسب نیروهای انتظامی و حتی نیروهای حراست فیزیکی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی با خبرنگاران ورزشی، وضعیت نامناسب جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز، عدم پوشش مناسب اینترنت ورزشگاه، مشکلات پارکینگ برای پارک خودروی خبرنگاران و در نهایت شرایط میکس زوم ورزشگاه که بیشتر شبیه به منطقه‌ای برای عکس یادگاری هواداران با بازیکنان تبدیل شده، از دغدغه‌های خبرنگاران وعکاسان ورزشی در تبریز است.
انتظار می‌رود استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار شهرستان تبریز، رییس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و در نهایت رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی برای حل مشکلات خبرنگاران و عکاسان ورزشی چاره‌ای بیاندیشند تا این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا، با کمترین امکانات بتوانند برای ارتقای ورزش این استان همراه با ورزشکاران و مسوولان، تلاش کنند.
/3038/9853/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی اداره کل ورزش و جوانان تاکسی مسابقات لیگ برتر فوتبال ورزشگاه یادگار امام منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای زنان هوادار باشد. 

tags # تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز