Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در طرح سوال خود از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر زوار از من نمی‌خواستند شاید این سوال را در اینجا مطرح نمی‌کردم، اما این وظیفه برگردنم نهاده شد و مجبور شدم به آنها عرض ارادتی داشته باشم.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس ادامه داد: پیاده‌روی اربعین در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی یک ظرفیت منحصربه فرد الهی است که در اختیار ما قرار دارد، حال سوال این است که چقدر از این ظرفیت بهره برده‌ایم؟

وی تاکید کرد: اگر این ظرفیت در اختیار بدخواهان بشریت بود با آن چه می‌کردند که یکی از مصادیق بارز فرهنگی است و می‌تواند به عنوان الگوی وحدت به جهان معرفی شود یا می‌تواند اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی و داعشی به جهانیان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: همه می‌دانند که اسلام آمریکایی و داعشی به اسم اسلام سر می‌برند، غارت می‌کنند، خشونت و وحشی‌گری و هزاران مسائل دیگر که زبان قاصر از بیان آن است، به جهان معرفی می‌کنند، در حالیکه در مقابل آن در مراسم اربعین برای بریدن یک سر قرن‌ها است که این همه حرکت شور، از خودگذشتگی با هزاران سختی و مشکلات سر از پا نمی‌شناسند و پیاده‌روی اربعین با میلیون‌ها نفر عاشقان اهل بیت و ایرانیان و مسلمانان و تمام آزادیخواهان بشریت از کوچک و بزرگ منحصربه فرد است که برای حضور سر از پا نمی شناسند و ثانیه شماری می کنند و در مراسم مختلف پیوسته تضرع و التماس در نزد خداوند که شرایط حضورشان را فراهم کند، حال ما چه کردیم و چه تسهیلات و امکاناتی برای آنها فراهم کردیم؟

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مریوان دراستان کردستان و غرب ایران یکی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود. براساس شواهد سالهاست که به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی وانت‌های میوه‌فروش، در بسیاری از ساعات در خیابان‌های اصلی مریوان شاهد ترافیک سنگینی هستیم. شهرداری و نیروهای رفع سد معبر بارها اقدام به اعلام اخطار و جمع آوری این وانتها کرده اند اما بازهم این وانتی ها به خیابانهای شهر بازگشته اند. حالا شهروند خبرنگار ما از وزیر کشور درخواست کرده است راه حلی برای این معضل تدبیر کند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما : 

چندین سال است خیابان‌های شهر را وانتی‌هایی تسخیر کرده اند که به راحتی در وسط خیابان، و نه در کنار خیابان، در وسط خیابان پارک نموده و هندوانه و سیب زمینی و خیار می‌فروشند. میز بساط را در وسط خیابان گذاشته و چایی می‌خورند و تنها مسیر آزاد تردد، فقط یک لاین آنهم با منت و اکراه، برای عبور خودرو‌ها باز گذاشته اند. به عنوان شهروند، حق خودم می‌دانم که از جناب وزیر کشور درخواست کنم، این موضوع را پیگیری و شهر زیبای مریوان را از دست این اشغالگران، پس بگیرند.

دیگر خبرها

  • مریوان، قلمرو حکمرانی وانتی‌ها
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید