Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، به نقل از فدراسیون فوتبال، به دنبال درج برخی اخبار و برداشت‌های مختلف، بخش رسانه‌ای تیم ملی در خصوص فرآیند انتخاب بازیکنان ملی‌پوش توضیحاتی ارائه کرد.

متن توضیحات به این شرح است:

اسامی بازیکنانی که امروز (یکشنبه) اعلام می‌شود مربوط به لیست اولیه و آماده باش نفراتی است که به اردوی قطر که از 26 آذر ماه آغاز می‌شود، اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات در خصوص بازیکنانی که مصدوم هستند و موضوعاتی دیگر از قبیل اخذ ویزا، شاید چند بازیکن بیشتر در روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده اعلام شوند.

در تاریخ 22 دسامبر (اول دی ماه) لیست بازیکنان تیم ملی شاغل در خارج از کشور اعلام می‌شود. در نهایت هم لیست پایانی 23 بازیکنان تیم ملی برای حضور در امارات و مسابقات جام ملت‌های آسیا در تاریخ (26 دسامبر) 5 دی ماه انتخاب و معرفی خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی آماده باش قطر مشکلات دی ماه اعلام تیم ملی فوتبال پارس لیست توضیحات پارس نیوز بخش رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، برخی منابع خبری در روزهای گذشته از احتمال خروج رهبران جنبش مقامت اسلامی فلسطنی (حماس) از قطر خبردادند.

این منابع خبری مدعی شدند که رهبران سیاسی جنبش حماس با افزایش فشار اعضای کنگره آمریکا بر دوحه در رابطه با میانجیگری میان اسرائیل و جنبش حماس در حال بررسی انتقال مقر خود به خارج از قطر هستند.

امروز (یکشنبه) برخی منابع غیر رسمی از تصمیم قطر برای بل.که کردن پول‌های حماس در بانک‌های این کشور و مهلت 72 ساعته دوحه به رهبران حماس برای خروج از این کشور و انتقال به مکان دیگری خبردادند.

ولید الکیلانی، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حماس در گفت‌وگو با خبرنگار تقریب، این اخبار را از اساس غیرصحیح خواند و تصریح کرد که منشأ همه این اخبار رسانه‌های عبری و آمریکایی هستند که قصد دارند با تحت فشار قرار دادن رهبران این جنبش از نظر سیاسی، رسانه‌ای و روانی آنها را مجبور کنند در مسئله مذاکرات از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی تاکیدکرد : این رسانه‌ها هرگز به اهداف خود نخواهند رسید و موضع جنبش حماس مانند کوه‌های فلسطین ثابت است.

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد