Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقل و صنایع وابسته صبح امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز در روز نخست این نمایشگاه با حضور وزیر راه‌وشهرسازی از طرح جامع منظر راه‌های کشور رونمایی شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت پیش‌تر خبر داده بود که در این دوره از نمایشگاه ضمن ارایه عملکرد شرکت ساخت وتوسعه در گسترش شبکه راه‌های کشور، از طرح جامع منظر راه‌های کشور رونمایی می‌شود و با توجه به کسب رتبه اول در تحقق دولت الکترونیک سامانه‌های الکترونیک موجود نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور امروز در مراسم رونمایی از از طرح جامع منظر راه‌های کشور، گفت: یکی از نیازهای مهم کشور توجه به منظر و چهره راه است که هم باید در راه‌های فعلی و هم در راه‌های در حال احداث پیاده‌سازی شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از این دستور العمل مشخص و مدونی برای منظر راه نداشتیم، گفت: از دو سال پیش با همکاری دانشگاه شهید بهشتی یک قرارداد پژوهشی منعقد شد و بعد از آن آقای عشایری به عنوان رئیس کارگروه منظر راه انتخاب شد و با همکاری و حضور مدون شرکت ساخت و سازمان راهداری در این کارگروه نهایتاٌ  5 جلد کتاب در خصوص طراحی منظر راه تدوین شد.

بر اساس توضیحات او، شرکت ساخت‌ به عنوان متولی ساخت انواع راه‌ها در ایران با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت بازآفرینی شهری ایران، مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل‌و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و دانشگاه شهیدبهشتی اقدام به ایجاد کارگروهی جهت مطالعات پیرامون منظر راه در کشور کرده است که حاصل آن پنج جلد کتاب با عنوان طرح جامع منظر راه‌های کشور است.

در مراسم افتتاحیه امروز شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی؛ خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و تنی چند از مدیران وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.

سمانه واحدی راد خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت ساخت نمایشگاه حمل و نقل منظر راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان

رئیس موسسه قرآنی روشندلان  با اشاره به ساخت چاپگر خط بریل به همت متخصصان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان گفت:  شرکت دانش‌بنیان به درخواست ما در مدت دو سال موفق به ساخت این چاپگر شد، این در حالی است که تا قبل از دهه ۹۰، همه چاپگر‌های خط بریل در کشور وارداتی بود.


سیدمرتضی نیکزاد افزود:  محققان جوان از تحریم به‌عنوان یک فرصت استفاده کردند و دستگاه چاپگر خط بریل ساختند که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین چاپگر بریل منطقه است و هم‌اکنون ۴۰ مرکز ویژه نابینایان در کشور از این چاپگر بریل ایرانی استفاده می‌کنند.


او گفت:  با ساخت این چاپگر، به کشور‌های غربی وابستگی نداریم، امکانات و تجهیزات دستگاه چاپگر بریل ایرانی مطلوب‌تر از نمونه خارجی است.


نیکزاد بیان داشت: با این چاپگر می‌توان تمام اشکال هندسی، نقشه‌های جغرافیایی را به شکل برجسته چاپ کنیم تا دانش‌آموزان نابینا از آنها استفاده کنند.


رئیس موسسه قرآنی روشندلان عنوان کرد: مراکز توان‌بخشی باید زمینه آموزش‌های تحرک و جهت‌یابی، مهارت‌های روزمره و بدنی و حرفه آموزی را برای نابینایان فراهم کنند تا زمانی که جذب بازار کار شوند؛ در این راستا سازمان‌هایی همچون فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و آموزش و پرورش استثنایی باید زمینه اشتغال نابینایان را فراهم کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اثر هنری کتابت ۹خطاط و ترجمه روایی قرآن ویژه سبک زندگی رونمایی شد
  • ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان
  • پایش بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد