Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - همزمان با آغاز هفته پژوهش، نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهشی و فن بازار قزوین با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان روز یکشنبه در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور قزوین افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در 44 غرفه از دستاوردهای پژوهشی، صنعتی، کشاورزی و دانشجویی به مدت سه روز پذیرای بازدید علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام نور قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: افزود: در کنار این نمایشگاه 28 کارگاه علمی تخصصی نیز از سوی دستگاه ها و دانشگاه های مختلف استان در طول برگزاری نمایشگاه در نوبت های صبح و عصر برگزار می شود.
رضا رسولی شربیانی اضافه کرد: در سال جاری تلاش شده تا پژوهش های علوم انسانی نیز که از اهمیت بسیار بالایی در تحقیقات علمی دارند در نمایشگاه حضور پررنگ تری داشته باشند.
رسولی، رویداد دیگر در این نمایشگاه را استقرار غرفه ای برای نشست های ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرد و گفت: بعد از پایان نمایشگاه نیز با هدف تقویت همکاری با صنعت ، تمام دستاوردهای پژوهشی برای معرفی و هرچه کاربردی تر شدن مستند سازی خواهند شد.
رئیس دانشگاه پیام نور قزوین با اشاره به تمهیدات لازم برای بازدید از نمایشگاه پژوهش قزوین، افزود: طی همکاری با آموزش و پرورش استان روزانه 800 دانش آموز از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.
ستاد گرامیداشت هفته پژوهش میزبانی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی امسال را به دانشگاه پیام نور واگذار کرده است.
اختتامیه هفته پژوهش استان قزوین نیز با تجلیل از پژوهشگران برتر استان، روز چهارشنبه 28 آذر ماه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پژوهش نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان