Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در محور اصلی شهرستان، به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه راننده اظهار داشت کامیون حامل روغن سوخته است، اما پس از بازرسی‌های دقیق مشخص شد تانکر دارای جا ساز بسیار ماهرانه‌ای است که در پوشش حمل روغن سوخته، سوخت قاچاق حمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح بیان کرد: ماموران از این کامیون نفتکش ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین بابیان اینکه در پرونده دیگری در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت، افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگرد‌های خاص پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و از نامبرده یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به سرقت خودرو مکشوفه و ۴ دستگاه خودرو سواری دیگر و ۵ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: در یک عملیات غافلگیرانه همدست متهم که متواری شده بود نیز دستگیر و یکی از خودرو‌های سرقتی از وی کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌ها و محل سکونت متهمان، مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات خودرو‌های مسروقه از قبیل: اسناد و مدارک، ۸حلقه لاستیک، باتری، آچارآلات، صندلی کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ز

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کبودرآهنگ کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان