Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:23:21 GMT

بازیکنان رئال مادرید در دام دیگو سیمئونه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۴۱۲

بازیکنان رئال مادرید در دام دیگو سیمئونه

فصل پر استرس و پر ریسکی برای رئال مادرید تا به اینجا طی شده و آنها پس از اینکه رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخشان را از دست دادند، جایگزینی برایش جذب نکردند.

به گزارش "ورزش سه"، مشکل اصلی سپیدپوشان در این فصل، بی ثباتی بوده که با 5 شکست و 2 تساوی در 16 بازی لالیگا همراه بوده است. آنها به مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کردند ولی در مرحله گروهی، رفت و برگشت مقابل زسکا مسکو شکست خوردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت شکست 3-0 مقابل هواداران در برنابئو، یکی از بدترین روزهای رئال در چند سال اخیر بوده است.

 

با وجود این شرایط و مشکلات، دیگو سیمئونه نیز دام جدیدی برای بازیکنان رئال مادرید پهن کرده است. سرمربی آرژانتینی استاد فتنه انگیزی و ایجاد حاشیه است و صحبت های او علیه بازیکنان رئال، برای واکنش گرفتن از آنها طراحی شده است. اولین حمله او به لوکا مودریچ بود که سریعا توسط ستاره کروات پاسخ داده شد. او گفت:" سیمئونه همیشه نیاز دارد که رئال را تضعیف کند".

 

 

 

 

مشخص بود که ستاره کروات از صحبت‌های سیمئونه علیه او و اینکه سرمربی آرژانتینی، آنتوان گریزمان را شایسته توپ طلا دانسته بود، خوشحال نیست.  هافبک مادرید ادامه داد:" او از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بهانه ای بتراشد و دستاوردهای رئال را از بین ببرد. اینکه موفقیت های اخیر ما، از جمله دو پیروزی مقابل اتلتیکو در چمپیونزلیگ، به خاطر صحبت های پوپولیستی یک نفر علیه رئال پایین بیاید، حقیقت ندارد."

 

اما تنها مودریچ نیست که در این دام گیر افتاده است. پس از بازی با رایو وایه کانو، از کورتوا نیز درباره سیمئونه سوال شد و ستاره بلژیکی نیز در این دام افتاد. او گفت:" سیمئونه از مادرید انتقاد می‌کند تا بین هوادارانشان محبوب شود، همیشه این کار را می‌کند. مادرید را به خاطر اینکه بهترین تیم دنیاست، مورد انتقاد قرار می‌دهد. در مورد من گفته که من چون در رئال مادرید حضور داشتم، عنوان بهترین گلر فیفا را کسب کردم ولی در جام جهانی من  عضو چلسی بودم. رای گیری عنوان بهترین های فیفا در ماه جولای برگزار می‌شود که من هنوز عضو رئال نشده بودم. فکر نمی‌کنم ارزیابی من به این شکل کار درستی باشد."

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه