Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:05:47 GMT

قاچاق انسان در کرمان حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۴۲۴

قاچاق انسان در کرمان حادثه آفرید

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر اظهارداشت: متاسفانه عبور و مرور خودرو‌های حامل اتباع غیر مجاز از مرز‌های شرقی به سمت استان‌های مرکزی بار‌ها در جاده‌های شرقی استان کرمان حادثه ساز شده است.

سروان اکبر مداحی بیان کرد: صبح امروز هم یک خودرو شخصی که اقدام به سوار کردن تعدادی از افاغنه کرده بود با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: خودرو‌هایی که برای سود جویی اقدام به حمل اتباع بیگانه از مرز‌ها به سمت استان‌های مرکزی می‌کنند معمولا با سرعت بسیار بالا و بدون توجه به مقررات از راه‌های فرعی استان استفاده می‌کنند و بار‌ها موجب بروز حوادث تلخ شده اند.

وی تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی مطابق با قانون با راننده‌های این خودرو‌ها برخورد و اتباع غیر مجاز نیز پس از دستگیری به کشورشان برگشت داده می‌شوند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قاچاق انسان اتباع غیرمجاز خارجی پلیس راه حادثه رانندگی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی