Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ طی روزهای گذشته جلسه مشترک دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و پس از وصول دعوتنامه مسابقات بین‌المللی قرآن دو کشور کویت و اردن، نمایندگان اعزامی به این مسابقات تعیین و معرفی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به اینکه حمیدرضا مقدسی در مسابقات سراسری قرآن، رتبه دوم و در دوره ارزیابی، رتبه سوم مسابقات سراسری را به دست آورد، به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت در رشته قرائت تحقیق معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در رشته حفظ کل قرآن و در بخش بزرگسالان نیز «رضا گلشاهی» که رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن را به دست آورده بود، معرفی شده است. مسابقات کویت امسال در سه رشته برگزار می‌شود و نماینده کشورمان برای اعزام در رشته حفظ کل نوجوانان(8 تا 12 سال)، بعد از برگزاری دوره انتخابی معرفی خواهد شد.

مقنی در ادامه در مورد نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن نیز بیان کرد: پس از تصمیم کمیته اعزام، «فاطمه شیرازی» که امسال رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان را کسب کرده است، به عنوان نماینده ایران معرفی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این شاهد حضور فاطمه شیرازی در مسابقات اردن بوده‌ایم، در مورد علل انتخاب این حافظ کل قرآن، اظهار کرد: طبق جمع‌بندی صورت گرفته در دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف قرار شد، اعزام حافظ قرآن که تمامی شرایط اعزام به مسابقات اردن در رشته حفظ کل را داشته باشد، صورت بگیرد. این حافظ قرآن پیش از این در سال 91 به مسابقات اردن اعزام شده، اما این مسابقات در رشته حفظ 20 جزء برگزار شده است.

مقنی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآن اردن هم اینک در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود، گفت: فاطمه شیرازی، امسال در مسابقات سراسری قرآن، رتبه دوم را به دست آورد، لذا ایشان برای حضور در کشور اردن مشخص شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات اردن کویت معرفی نمایندگان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش

محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم، اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کویت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است