Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم که مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه و جانشین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در نمازخانه دبیرستان دوره اول شهید وکیلیان حضور داشتند، از ۳ تیم برتر مسابقات موشک‌های آبی که به مناسبت هفته بسیج و در قالب طرح شهید بهنام محمدی اجرا گردید با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود در این مراسم با تبریک میلاد امام عسکری (ع) به حدیثی از ایشان در باب ادب اشاره کرد و با گریزی به سیره شهدا دفاع مقدس گفت: شهدای ما دارای دو ویژگی ادب و نشاط بودند و این دو ویژگی در همه شهدای ما ممتاز بود.
وی با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور وجود دارند که قریب به ۲۰۰ نفر از آن‌ها از شهرستان شاهرود هستند بر حضور جوانان و نوجوانان در منازل شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا اهل مسجد و نماز اول وقت بودند و مسجد محوری جزو اصول حرکتی شهدا بود و ما هم تلاش کنیم حداقل نماز مغرب و عشا را در مسجد اقامه نماییم چرا که امام راحل فرمود(مسجد سنگر است سنگر‌ها را پرکنید) و دشمن امروز تلاش دارد سنگر‌های ما را خالی کند.
مولودی خوانی توسط دانش آموز بسیجی و پذیرایی و پخش کلیپ فعالیت‌های طرح شهید بهنام محمدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود طرح شهید بهنام محمدی مسابقه موشک های آبی بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود