Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، خورشید گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر در راستای توسعه مبادلات با کشور قطر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش صادرات محصولات کشورمان به قطر از طریق بنادر استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ۲۰ غرفه در بندر الرویس قطر دارد اضافه کرد: فعالیت‌های اقتصادی خوبی در این غرفه‌ها در حال انجام است و تجار استان بوشهر با کمترین هزینه محصولات خود را در این کشور ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر از راه‌اندازی خط کشتیرانی بین بوشهر و قطر خبر داد و بیان کرد: این خط کشتیرانی در اسکله والفجر بوشهر راه‌اندازی می‌شود و کشتی با قابلیت حمل بار و مسافر در این خط به فعالیت مشغول می‌شود.

با ایجاد شرایط مناسب استان بوشهر به دروازه ورود دام زنده تبدیل خواهد شد

وی ادامه داد: واردات دام از کشور استرالیا به ایران از طریق بندر بوشهر انجام خواهد شد و با ایجاد شرایط مناسب استان بوشهر به دروازه ورود دام زنده تبدیل خواهد شد و پس از ورود دام به استان، اقدامات بعدی نظیر کشتار، بسته‌بندی، فرآوری و توزیع در کشور و صادرات به دیگر کشور‌ها انجام می‌شود.

گزدرازی با اشاره به افزایش نرخ ارز و تلاطم در بازار افزود: گمرکات استان بوشهر در حوزه ته‌لنجی تعطیل شده‌اند و با توجه به افزایش نرخ ارز، امکان خرید کالای همراه ملوان و ورود کالا و اجناس به کشور فراهم نیست.

وی تصریح کرد: با این وضعیت قیمت‌ها، بازار ایران ظرفیت فروش این اجناس را نداشته و ملوانان هم نتوانستند از شرایط فراهم شده در بحث ته‌لنجی استفاده کنند و بسیاری از ملوانان از شمال تا جنوب استان بوشهر بیکار شده‌اند.

انتهای پیام/ف

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

رودخانه علی سالار در جاده روستای جوزردان و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی واقع شده است. در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با بارش باران همراه شده است، این رودخانه نیز بر اثر بارش شدید باران جان تازه گرفت و پرآب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مهدی آگینه - خراسان جنوبی

 

بیشتر بخوانید:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت