Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@09:12:02 GMT

چهره‌هایی که «سوپرمن» نشدند! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۵۸۳

چهره‌هایی که «سوپرمن» نشدند! +عکس

خبرگزاری تسنیم:تهیه‌کننده فیلم «سوپرمن» در چهلمین سالگرد ساخت این فیلم سینمایی محبوب؛ از بازیگرانی نام برد که گزینه اصلی بازی در نقش سوپرمن در سال ۱۹۷۸ بودند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «ایلیا سالکیند» تهیه‌کننده فیلم «سوپرمن» همزمان با چهلمین سالگرد ساخت اولین قسمت از این فیلم ابرقهرمانی در سال ۱۹۷۸اعلام کرد که «محمد علی کلی» بوکسور معروف آمریکایی از جمله چهره‌هایی بود که در آن سال برای بازی در نقش سوپرمن در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سالکیند» همچنین عنوان کرد در آن سال یکی از شروط کمپانی دی‌سی کامیکس این بود که فهرستی از بازیگران مورد نظر برای بازی در نقش سوپرمن به آن‌ها ارائه دهم تا آن‌ها تایید کنند و من این فهرست را به آن‌ها دادم. در این فهرست «آل پاچینو» و «داستین هافمن» نیز حضور داشتند که هر دو برای بازی در نقش سوپرمن تایید شدند.

بازی «محمد علی کلی» نیز در این نقش چندان دور از ذهن نبود، اما «کِلی» در همان سال قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان شد و در یک کامیک‌بوک (کتاب مصور) با بتمن برای نجات زمین در مقابل بیگانگان در یک تیم قرار گرفت.

این تهیه‌کننده هالیوودی همچنین توضیح داد که انتخاب بازیگران در آن زمان بسیار پیچیده بود و تایید کمپانی دی‌سی کامیکس نه تنها برای بازیگران بلکه برای طراحی صحنه و لباس‌ها نیز نیاز بود. کمپانی دی‌سی کامیکس از یک سو بسیار از شخصیت سوپرمن محافظت می‌کرد و از سوی دیگر خیلی در جریان واقعیت نبودند چرا که گرچه «داستین هافمن» بازیگر فوق‌العاده‌ای است، اما فکر نمی‌کنم می‌توانست یک سوپرمن خوب باشد.

سرانجام «هافمن» برای بازی در نقش «لکس لوتر» ضدقهرمان اصلی فیلم سوپرمن انتخاب شد، ولی او بدون هیچ توضیحی این نقش را نپذیرفت و در نهایت «جین هکمن» این نقش را بازی کرد.

فیلم «سوپرمن» در تاریخ ۱۵ دسامبر ۱۹۷۸ اکران شد و فیلمسازانی، چون «کریستوفر نولان» همواره از آن به عنوان منبع الهام یاد می‌کنند.

«سوپرمن» در آن سال ۱۳۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت که معادل ۱.۱ میلیارد دلار امروزی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد علی کلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند