Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، سعید پرویزی در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:
خدمت ‌رسانی مطلوب به این خانواده‌ها در اولویت کار است و فلسفه وجودی بنیاد هم ارائه خدمات رضایت بخش است .
وی اضافه کرد: جلب رضایت آنان بر اساس مبانی ارزش های اسلامی ،توسعه و گسترش تعامل با آحاد مردم برای خدمت‌ رسانی بسیار مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویزی اظهار داشت: آرامش امروز جامعه حاصل رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول انقلاب و به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس و نیز مقابله با تهدیدات داعش است.
معاون فرمانداری تفت تصریح کرد: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های نظام هستند که حمایت و پشتیبانی از آن‌ها و خانواده‌هایشان موجب تقویت فرهنگ ازخودگذشتگی در جامعه خواهد شد.
پرویزی در بازدید از واحدهای مختلف بنیاد شهید تفت بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تلاش برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد.
شهرستان تفت 400 شهید تقدیم نظام کرد که از این تعداد برای 350 تن در بنیاد پرونده تشکیل شد و 602 جانباز نیز دارد.
2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ جامعه خانواده های شهدا منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران