Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:37:06 GMT

وزارت راه با پروازهای چارتری برخورد می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۱۸

وزارت راه با پروازهای چارتری برخورد می کند

تهران - ایرنا - سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز - یکشنبه - این فراکسیون خبر داد و گفت: «محمد اسلامی» در این جلسه پرواز چارتر را برخلاف قانون دانست و اعلام کرد با اینگونه برنامه ریزی پروازی چارتری برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، «سیدحسین نقوی حسینی» افزود: در این جلسه وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم اصلاح نوسازی و برنامه ریزی مدون ناوگان مسافربری هوایی، زمینی و دریایی تصریح کرد که پرواز چارتر خلاف است و با اینگونه برنامه ریزی پروازی چارتری برخورد می‌کنیم، باید چارتر بسته شود، مگر برای فردی که مسافر خاص خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تکمیل پروژه های مسکن مهر ، توسعه و ارتقای خدمات ریلی به ویژه قطارهای حومه ای و رسیدگی به راه های روستایی را از محورهای نشست امروز وزیر راه و شهرسازی با فراکسیون ولایی عنوان کرد.
اصلاح نقاط حادثه خیز و جذب منابع مالی پروژه های عمرانی را دیگر محورهای مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: در این جلسه همچنین اصلاح نحوه پرداختی های پیمانکاران که در حال حاضر به صورت اوراق و اسناد خزانه پرداخت می‌شود که دولت آینده را بدهکار می کند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: وزیر راه و شهرسازی در این جلسه اعلام کرد که حدود 200 میلیارد تومان پروژه های نیمه تمام و در همین حدود بدهی به پیمانکاران و ضرورت اجرای پروژه های جدید، شرایط منابع وزارت راه و شهرسازی را کاملا روشن می کند و باید برای این شرایط در بودجه سالانه اقداماتی صورت بگیرد.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: اسلامی موضوع افزایش سرمایه در حوزه مسکن را یک ضرورت حیاتی دانست وبا بیان این که در این زمینه طرحهایی ارائه کرده اند تاکید کرد که وزارت راه و شهرسازی حتما پروژه های مسکن مهر را تکمیل می‌کند.
وی اضافه کرد: به گفته وزیر راه و شهرسازی فروش خانه های سازمانی و فروش خانه های مسکن مهر به جای اجاره 99 ساله از جمله راه های تامین مالی است.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به نقل از وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: در حوزه حمل و نقل نیز صندوقی را به تصویب هیات دولت رسانده و راه های تامین اعتبارات این صندوق را پیش بینی کرده ایم که در بودجه سال 98 آورده می‌شود.
وی ادامه داد: اسلامی در این جلسه با بیان این که باید عدالت منطقه ای را در اجرای پروژه ها اعمال کنیم و این برنامه نیز آماده شده است، گفت: برای نقاط حادثه خیز وزارت راه و شهرسازی برنامه های عملیاتی را آغاز کرده و حدود 3 هزار میلیارد تومان در این طرح پیش بینی اعتبار شده است.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد قیر مورد نیاز تکمیل پروژه هایی که در زمینه زیرسازی آنها اقدامات مناسبی انجام شده و نیاز به آسفالت دارند تامین می‌شود.
نقوی حسینی اظهار داشت: اسلامی در ادامه جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد که سرمایه گذاری در بافت فرسوده شهرها از جمله طرح های مهم حوزه شهرسازی و مسکن است که سرمایه گذاری در این زمینه صورت گرفته و در سال های 98 و 99 در حوزه مسکن شاهد تحرکات خوبی خواهیم بود و در هر شهر و منطقه ای که نیاز به ساخت مسکن باشد، حتما طرح ساخت مسکن اجرا می‌شود.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی خدمات ریلی را یکی از مهم ترین محورها دانست و اعلام کرد پروژه تهران به ورامین و گرمسار یکی از مهمترین این پروژه‌های ریلی کشور است.
سیام *2021 **1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اسلامي پرواز چارتر مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران