Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته خبری مبنی بر افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی و پرفورمنس مصطفی دمیرچی با عنوان «مرگ لوکس» در روز جمعه ۲۳ آذرماه همزمان با افتتاح گالری هتل اسپیناس پالاس منتشر شد. این خبری در حالی منتشر شد که پیش از آن خبری مبتنی بر اعطای مجوز از سوی وزارت ارشاد به گالری هتل اسپیناس پالاس به رسانه‌ها ارسال نشده بود و بر این اساس خبرنگار مهر موضوع را از هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مظفری درباره مجوز این گالری و قانونی بودن افتتاح آن به خبرنگار مهر گفت: گالری هتل اسپیناس پالاس مجوز ندارد و به همین دلیل از برپایی نمایشگاه هنری در آن ممانعت به عمل آمد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است این گالری مجوز موقت دریافت کند تا نمایشگاه «مرگ لوکس» برگزار شود.

کد خبر 4486396

منبع: مهر

کلیدواژه: پرفورمنس گالری های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!