Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:12:43 GMT

تعداد مستمری بگیران قزوین افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۳۱

تعداد مستمری بگیران قزوین افزایش یافت

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد مستمری بگیران اصلی این استان که دارای پرونده هستند در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۶ درصدی همراه است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها نظرات - اخبار استانها -

سیروس نصیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از قزوین گزارشی را از آمار و اطلاعات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی ارائه داد و اظهار داشت: تعداد بیمه شدگان اصلی استان قزوین در نیمه نخست سال گذشته برابر 238 هزار و 189 نفر و در نیمه نخست سال جاری هم برابر 240 هزار و 658 نفر بوده که با افزایش یک درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد مستمری بگیران اصلی و درای پرونده در استان در نیمه نخست سال گذشته برابر 65 هزار و 420 نفر و در نیمه نخست سال جاری هم برابر 69 هزار و 518 نفر بوده که با رشد 6 درصدی همراه بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین جمعیت تحت پوشش در نیمه اول سال گذشته را 791 هزار و 233 نفر وجمعیت تحت پوشش را در نیمه نخست سال جاری هم 813 هزار و 520 نفر عنوان و بیان کرد: نسبت تحت پوشش به مجموع جمعیت استان در نیمه نخست سال گذشته و سال جاری 63درصد بوده است.

نصیری یادآور شد: در نیمه نخست سال گذشته، ضریب وابستگی شامل 3.64 و در نیمه اول سال جاری شامل 3.46 بوده است.

وی مطرح کرد: در بخش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز می توان گفت که 7 هزار و 119 نفر در نیمه نخست سال گذشته و 7 هزار و 461 نفر در نیمه نخست سال جاری بوده و تعداد کارگاه‌های فعال بیمه پرداز نیز شامل 16 هزار و 306 مورد در نیمه اول سال 96 و تعداد 16 هزار و 775 مورد هم در نیمه نخست سال جاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین مطرح کرد: تعداد مستمری برقرار شده در نیمه اول سال گذشته 2 هزار و 486 نفر و در نیمه اول سال جاری هم 2 هزار و 515 نفر مستمری برقرار شده که با افزایش یک درصدی همراه است.

نصیری به مصارف تعهدات بلندمدت بازنشستگی، از کار افتادگی و بازماندگان اشاره و خاطرنشان کرد: 5 میلیون و 681 هزار و 585 میلیلون ریال در نیمه اول سال گذشته و 6 میلیون و 718 هزار و 528 میلیون ریال در نیمه اول سال جاری بوده است.

وی اضافه کرد: مصارف تعهدات کوتاه مدت در نیمه اول سال گذشته برابر70 هزار و 364 میلیون ریال و در نیمه دوم سال جاری هم 70 هزار و 784 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: 421 هزار و 631 میلیون ریال در نیمه اول سال گذشته و 486 هزار و 822 میلیون ریال هم در نیمه اول سال جاری مربوط به مصارف بیمه بیکاری بوده است.

نصیری مطرح کرد: 6 میلیون و 580 هزار و 422 میلیون ریال در نیمه اول سال گذشته و 7 میلیون 679 هزار و 717 میلیون ریال در نیمه دوم سال جاری مجموع مصارف استان به جز درمان بوده است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزدگفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است. 


وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است. 


رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث