Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:06:11 GMT

توضیح بختیاری زاده درباره غیبت چهاربازیکن امید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۳۶

توضیح بختیاری زاده درباره غیبت چهاربازیکن امید

تیم امید ایران برای حضور در اردوی کیش و انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی سوریه در کمپ تیم های ملی آماده می شود.

به گزارش" ورزش سه" با تعطیل شدن مسابقات فوتبال باشگاهی و آغاز برنامه های تیم ملی ایران، تیم ملی امید نیز زیر نظر زلاتکوکرانچار و دستیاران ایرانی اش اردویش را در کمپ تیم های ملی پیگیری کرده و قرار است برای انجام یک بازی دوستانه به کیش سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب بختیاری زاده دستیار زلاتکو کرانچار در تیم امید در این باره در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت:« ما دیروز و امروز تمرین کردیم و بچه ها به اردو اضافه شده اند تا امشب به کیش پرواز کنیم.» اوافزود:« ما در کیش با سوریه بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و بعد از آن به تهران باز می گردیم. در تهران دو روز تمرین کرده و سپس برای بازی با تیم ملی اردن به این کشور سفر می کنیم.»


مربی تیم امید ایران درباره شرایط بازیکنان تیم گفت:« شرایط بچه ها خداراشکر خیلی خوب است و ما دوست داریم به عنوان مربی تیم امید بچه ها در باشگاه هایشان بازی کنند. از طرفی شرایط باشگاه ها و مربیان را درک می کنیم و می دانیم که آن ها هم دوست دارند بهترین ها را بازی بدهند. به همین خاطر ما بازی های دوستانه را برای تیم درنظر گرفتیم تا این عدم کمبود بازی کردن برخی از بچه ها از بین برود و بیشتر بازی کنند.»


بختیاری زاده درباره امکانات حال حاضر تیم هم گفت:« امکانات بد نیست( می خندد) . امکانات مهم است اما مهمتر این است که همه همدل باشند. ما باید تلاشمان را بکنیم که تیمی همدل و آماده را برای مسابقات اصلی آماده کنیم.» او در این رابطه که آیا یک یا دو بازی با تیم سوریه در کیش برگزار می شود گفت:« در برنامه اول دو بازی بود و اگر بتوانیم دو بازی کنیم که بهتر اگر نه همان یک بازی هم برای ما خیلی خوب است. بعد از آن هم بر می گردیم و برای بازی با اردن آماده می شویم که این هم مسابقه ای است که می تواند خیلی به ما کمک کند. جا دارد درباره بازی های تدارکاتی تیم امید موضوعی را بگویم، سوریه تیم کامل وبا کیفیتی است که بازی با آن برای ما می تواند خیلی مفید باشد. ممکن است سوریه ، عراق ، عمان و اردن تیم های درجه یک آسیا در رده بزرگسالان نباشند اما در رده پایه و امیدها همیشه در میان بهترین های قاره هستند. »


کاپیتان سابق تیم ملی ایران در ادامه افزود:« ما همه ساله تیم های خوبی داشتیم چون همیشه استعدادهای خوبی داریم اما علاوه بر استعداد باید شرایطی را فراهم کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی و موفقیت انجام می دهیم.»


مربی تیم امید با اشاره به وضعیت 4 بازیکن غایب در این اردو گفت:« آن بازیکنانی که باید بیایند حتما به تیم اضافه خواهند شد. این بازیکنان دلایل قانع کننده ای داشته اند ، راهشان دور بوده یا درگیر بازی باشگاهی بودند اما به تیم اضافه می شوند.» بختیاری زاده در پاسخ به خبرنگاری که درباره عدم حضور رضا شکاری بازیکن تیم روبین کازان در تهران با وجود اینکه سردار آزمون دیگر بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی بزرگسالان است گفت:« ببینید یکسری از بچه ها را آقای کرانچار کمتر دیده و سعی می کند در این اردوها بیشتر بچه هایی که کمتر بازی کرده و کمتر دیده شده اند را ارزیابی کند.»

 

سهراب بختیاری‌زاده (سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر