Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:27:40 GMT

۲قاچاقچی شرور مواد مخدر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۴۲

۲قاچاقچی شرور مواد مخدر دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: با شلیک عوامل این پلیس دو قاچاقچی شرور که با قمه به طرف ماموران حمله‌ور شده بودند دستگیر و ۹ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید روح الله موسوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده دو سوداگر مرگ در زمینه توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضائی این دو قاچاقچی را شناسائی و تحت تعقیب قرار دادند.

موسوی ادامه داد: قاچاقچیان که در مخفیگاه خود درحال بسته‌بندی هروئین بودند به محض مشاهده ماموران با قمه و چاقو به سوی آنان حمله‌ور شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: ماموران ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای مهار این دو سوداگر مرگ اقدام به شلیک هوائی کردند، لیکن با ادامه اقدامات شرارات‌آمیز متهمان یکی از آنان از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

موسوی در پایان با اشاره با کشف ۹ گرم هروئین و دو تیغه قمه و چاقو از مخفیگاه متهمان از معرفی آنان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر به طور مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند