Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@15:21:30 GMT

آخرین وضعیت ساخت انیمیشن «گل و زنبور»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۶۶

امیرمسعود علمداری که کارگردانی انیمیشن «گل و زنبور» را در دست کارگردانی دارد درباره این تجربه گفت: این اثر با مخاطب جهانی و برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی در مدت زمان ۷ دقیقه‌ در چهار اپیزود ساخته می شود و نگاهی به یک اتفاق ساده دارد.

وی ادامه داد: فیلمنامه‌ای به قلم فاطمه داوودی از همکارانم به دستم رسید و نظرم را جلب کرد و تصمیم گرفتم تا آن را کارگردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمداری با اشاره به اینکه موضوع اثر به یک اتفاق ساده اشاره دارد، توضیح داد: یک اتفاق توسط یک نقاش دیده می شود و سپس ماجراهایی در خیال او جان می‌گیرد. در هر اپیزود ماجرایی واقعی از دیدگاه‌های مختلف و مکتب‌های ادبی- هنری تعبیر می‌شود و قرار گرفتن تعابیر مختلف در کنار هم، ضمن نشان دادن نگاه‌های مختلف یا واگرایی‌های فرهنگی جهان، به همگرایی فرهنگی نیز اشاره دارد.

این نویسنده فیلمنامه گفت: امیدوارم در شرایط فعلی که کشور ما نیاز به تعامل فرهنگی با سایر کشورها دارد، طرح این دیدگاه جذاب و قابل تامل باشد.

وی افزود: مراحل پیش تولید این اثر تمام شده و هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد و طبق زمان‌بندی مقرر ساخت این اثر طی امسال به پایان خواهد رسید.

علمداری در پایان گفت: در تولید «گل و زنبور» از طراحی‌هایی به سبک‌های اکسپرسیونیسم، رمانتیسم و مینیاتور استفاده شده و تکنیک‌های مختلفی از جمله دوبعدی، سه بعدی، زنده و تلفیقی به کار رفته است. این اثر با شیوه انیمیشن کاغذی (پیپر) کاملا سنتی و با نقاشی‌هایی اثر دست هنرمندان تولید می‌شود.

فاطمه داوودی، مانی وطن‌دوست، علیرضا قنبری، ایمان خانچی، نوروز عباسی، راحله قاسمی نسب، از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون در این اثر همکاری داشته‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انیمیشن مینیاتور نوروز ساخت انیمیشن انیمیشن ایرانی گل و زنبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم

بارندگی‌های چند روز اخیر در برخی از مناطق کشورمان بی سابقه بود به ویژه در نقاط کویری و گرم و خشک که حتی منجر به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شد. این بارش‌ها در نقاط مختلف استان خراسان رضوی نیز رخ داد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم وضعیت بارندگی و جاری شدن سیلاب را در نقاط مختلف شهر انابد در استان خراسان رضوی را به نمایش گذاشت.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی (ره) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)