Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@14:20:19 GMT

جلد نهم کتاب «زمانه‌ات را بشناس» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۶۷۷

جلد نهم کتاب «زمانه‌ات را بشناس» منتشر شد

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،  کتاب "زمانه‌ات را بشناس" که از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شده، عنوانش از این حدیث شریف و هشداردهنده "العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس؛ کسی که به زمان خود عالم باشد مورد هجوم شبهه‌ها و فتنه‌ها قرار نمی‌گیر" ریشه گرفته است.

در این کتاب، حکایت‌ها، خاطرات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از رخدادها و حوادث داخلی و بین‌المللی، مطرح شده و هر جا که معظم‌له از اشخاص یا حوادثی نام برده‌اند که نیاز به معرفی و شناخت آن‌ها بوده است، در پاورقی توضیح داده شده و تصاویر متناسب با آن‌ها نیز جست‌وجو و ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انگیزه تولید این مجموعه، تقویت حافظه تاریخی ملت و ارائه تحلیل‌های صحیح از حوادث و رخدادهای داخلی و بین‌المللی است، چرا که به تعبیر رهبری، اگر حافظه تاریخی ملت تضعیف شود و دارای تحلیل صحیح نباشد و در وقایع مختلف عمق‌یابی نکنند؛ در شناخت کشور و شناخت آینده دچار اشتباه خواهند شد. اشتباهی که در دوران رهبری و امامت امام علی(ع) در جنگ صفین و سپس در غائله خوارج پیش آمد و در دوره امامت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تکرار شد.

یادآور می‌شود، کتاب زمانه‌ات را بشناس در قطع وزیری و ۲۴۸ صفحه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد